۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
حمدی نژاد:

به رحمانی هشدار دادم از این کارها نکند

دی اسپورت: مدافع نفت تهران گفت:دایی را خیلی دوست دارم و الگوی ورزشی و زندگی من است.
کد خبر: ۴۳۵۵۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، وحید حمدی نژاد بعد از تساوی با استقلال اظهار داشت: اول بازی هم که شروع کردیم، حسرت تماشاگران را می خوردیم که حضور نداشتند. حیف شد که نفت اینقدر خوب بازی کرد و تماشاگران از دیدن آن محروم شدند. ما هر سال تغییرات داریم و امسال نیز خدا را شکر می کنم که با اضافه شدن دایی این تغییرات خیلی حس نشد. 

وی افزود: اصلا اینطور نیست که ما بدنسازی نکردیم و بدنمان سبک تر باشد. ما هم بدنسازی کردیم و فشار زیادی در تمرینات داشتیم. نشان می دهد که دایی در تاکتیک تیمی موفق بوده است. همه دیدن که چه قدر موقعیت داشتیم. فکر می کنم استقلال باید بابت مساوی برابر ما خوشحال باشد.

حمدی نژاد در ادامه درباره تاثیر حضور تماشاگران گفت: تاثیر خاصی نمی شد روی نتیجه داشته باشد. تماشاگر باید همیشه در ورزشگاه باشد.

وی درباره درگیری با کاوه رضایی افزود: من درگیری با آنها نداشتم. یک صحنه عادی بود اما بعد از آن بختیار رحمانی آمد سمت من و به او هشدار دادم که دیگر این کار را نکند.

حمدی نژاد درباره کار با دایی و شادی جالبی که با او داشت گفت:دایی را خیلی دوست دارم و الگوی ورزشی و زندگی من است. دوست داشتم که با دایی اینطور شادی ام را تقسیم کنم.



ترند های روز