۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
اختصاصی دی اسپورت؛

سونامی تغییرات در تیم اکسین /کوچ بازیکنان به تیم داماد فیروز

دی اسپورت: بازیکنان جذب شده از سوی فیروز کریمی از ثبت قرارداد سرباز زدند و راهی تیم پارس جنوبی شدند.
کد خبر: ۴۳۵۶۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، این روزها در اردوی بعضی از تیم ها خبر های ناگواری شنیده می شود. از تیم پارس جنوبی که در ان تغییرات مشکوکی را شاهد هستیم تا ایجاد اختلاف در تیم اکسین که عصر امروز رخ داده است.

از باشگاه اکسین البرز خبر می رسد که چند بازیکن خاص پس از جذب از سوی کادر فنی و گذراندن تمرینات آماده سازی از ثبت قرارداد خودداری نموده و شرط حضور خود را در اکسین حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت اکسینی ها اعلام داشته اند و پس از اینکه باشگاه نتوانسته آنها را متقاعد به عقد قرارداد نماید این بازیکنان به تیم مهدی تارتار ( داماد فیروز کریمی ) نقل مکان کرده اند.

پس از این اتفاق مهندسی شده از سوی بعضی افراد ، مسئولان باشگاه اکسین که بصورت شخصی تیمداری می کنند و نگران آینده تیمشان هستند، تعطیلی تمرینات را تا اطلاع ثانویه اعلام داشته اند.

حال با رفتن این بازیکنان خاص که خط گرفته و تحریک شده از سوی بعضی از افراد هستند ، باشگاه را وارد فاز جدیدی کرده است و قرار است تصمیمات جدیدی را اتخاذ نموده و با به خدمت گرفتن بازیکنان باکیفیت از بازیکنان مدنظر کریمی تیمی مدعی را روانه مسابقات کنند. شنیده های خبرنگار ما از باشگاه اکسین حاکی از این بوده که مذاکرات تلفنی مسئولان باشگاه از ساعاتی پیش آغاز شده است و بازیکنان به جا مانده از لیگ های برتر و یک آمادگی خود را برای حضور در اکسین اعلام داشته اند.

با این اتفاقات و کوچ بازیکنان از اکسین به پارس جنوبی احتمال جدایی فیروز کریمی از تیم وجود دارد، باید دید طی ساعات آینده باشگاه متمول اکسین در قبال این حرکات غیر حرفه ای چه تصمیماتی اتخاذ می نماید و می تواند کریمی و بازیکنان را راضی کند یا اینکه با کادر فنی جدید و بازیکنان با کیفیت تر راهی مسابقات می شود.



ترند های روز