۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵

چند خبر کوتاه از فوتبال گیلان

دی اسپورت : مروری بر چند خبر کوتاه از فوتبال استان سبزخیز گیلان
کد خبر: ۴۳۵۷۹

شعارهای طرفداران ملوان برای پژمان و مازیار

 طرفداران تیم ملوان انزلی در روزهای اخیر و با حضور محمد مایلی کهن در تمرین، خواستار بازگشت پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان شده و شعار “پژمان امپراطور، مازیار قایقران را بارها تکرار کردند. اما مایلی کهن تا دیروز هم نظر موافق در مورد شرکت این دو نفر در تمرینات ملوان نداشت.

 

 

سه حریف سپیدرود در تهران
خزر – تیم سپیدرود رشت که فردا به تهران می رود، پنج شنبه اولین دیدار تدارکاتی اش را با تیم نیروی زمینی تهران برگزار می کند. سپیدرودی ها روز شنبه هفته آینده نیز رویاروی راه آهن قرار می گیرند و دوشنبه هفته آینده با تیم سایپای تهران بازی می کنند و آن گاه به رشت باز می گردند.
دروازه بان ملوان در لیگ تایلند
خزر – محمد (آیدین) قویدل که فصل قبلا تنها یک بازی برای ملوان انزلی در برابر تراکتورسازی تبریزانجام داد، به تایلند رفته تا پیراهن یکی از تیم های لیگ فوتبال تایلند را بر تن کند. البته ایمان صادقی و علیرضا حیدری اخیرا به ملوان آمده اند و نیما میرزازاد نیز از قبل حضور داشت.
داماش به دنبال جذب بازیکنان جدید
خزر – در حالی که تمرینات تیم داماش برای شرکت در مسابقات دسته دوم کشور از اوایل این هفته آغاز شده، هنوز ترکیب آبی پوشان تکمیل نگردیده است. به همین جهت “رامیز محمداف” و حبیب هوشیار همچنان برای جذب بازیکنان جدید داماش در چند پست پی گیر هستند.
آمادگی حق شناس در تمرینات سپیدرود
خزر – مصطفی (سهیل) حق شناس مهاجم باتجربه سپیدرود رشت که قبلا شایعاتی در مورد جدایی اش از تیم قرمزپوش گیلانی به گوش می رسید، از هفته گذشته در تمرینات سپیدرود شرکت کرده و آماده هم نشان می دهد. حق شناس فصل پیش چند گل حساس برای سپیدرود زده و یا پاس گل داده بود.


ترند های روز