۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۱

غفور جهانی : تجربه نوری و زارع به ملوان کمک خواهد کرد

در شرایطی که غفور جهانی برای فصل جدید با تیم ملوان بندرانزلی قطع رابطه کرده، حضور او در تمرین ملوان تا حدی عجیب و سئوال برانگیز بود.
کد خبر: ۴۳۵۸۰

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، در شرایطی که غفور جهانی برای فصل جدید با تیم ملوان بندرانزلی قطع رابطه کرده، حضور او در تمرین ملوان تا حدی عجیب و سئوال برانگیز بود. غفور جهانی در این مورد گفت: این تصمیم خود را به دلیل علاقه اش به تیم ملوان دانست: “از چهل و چند سال قبل تا امروز من با ملوان زندگی کرده ام و این تیم را مثل فرزندانم دوست دارم. ماندن یا نماندن من در ملوان، پست و عنوان داشتن یا نداشتن، مهم نیست. مهم تر از هر چیزی موفقیت ملوان است. من و چند نفر دیگر از پیشکسوتان به تمرین ملوان رفتیم تا در ضمن به محمد مایلی کهن خیرمقدم بگوییم.”

 

من از حدود چهل سال پیش با مایلی کهن دوست و رفیق هستم و بارها رویاروی هم و چند بار در کنار هم بازی کرده ایم و آرزویم موفقیت تیم ملوان انزلی با او و دیگر همکارانش است.”

 

غفور جهانی در پاسخ به این سئوال که آیا با مایلی کهن درباره بازگشت پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان نیز حرفی زده یا نه؟ گفت: “من هیچ حرفی درباره بازیکنان ملوان به مایلی کهن نزدم . البته تجربه این دو نفر در مسابقات لیگ یک کشور می تواند به ملوان کمک کند. اما در مورد آمدن آن ها فقط سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد.”



ترند های روز