۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
برق جدید برای لیگ دو آماده می شود

آرزوهای جدید فوتبال با آینده سازان همراه برق جدید

دی اسپورت: تیم فوتبال برق جدید تمرینات خودش را برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرده است.
کد خبر: ۴۳۶۱۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، این تیم که با نام کامل آینده سازان همراه برق جدید فارس از فصل پیش در لیگ دسته دوم حاضر شد، سال گذشته در اولین سال حضورش در فوتبال ایران نتوانست به لیگ دسته اول صعود کند .
خواسته ای که با توجه به زمان کم حضور و بسته شدن این تیم نزدیک به بیست روز کاملاً غیرمنطقی به شمار می آمد.
برق جدید شیراز در روز آخر دور اول لیگ دسته دوم از صعود جا ماند، اما توانست نتایج و البته تجربه خوبی در سال اول حضورش در لیگ دسته اول کسب کند.
محمد علی تابع بردبار، مؤسس باشگاه برق و مدیرعامل تیم، وحید رضایی سرمربی تیم بهمن را که با این تیم از دسته دوم به لیگ یک صعود کرده بود را به عنوان سکاندار هدایت تیمش انتخاب کرد.
سرمربی برق جدید، وحید مرادی، رحیم خدایاری و قاسم جنگجو را که در تیم بهمن جزو کادر فنی او بودند به عنوان دستیاران خود انتخاب کرد.
گفتنی است امتیاز تیم فوتبال بهمن به  خونه به خونه وگذار شد و رضایی در ابتدای فصل پیش در حالی که تیم کارا را برای حضور در مسابقات آماده کرده بود، کار خود را در نارنجی پوشان جدید شیراز آغاز کرد.
این اتفاقات در حالی می افتاد که بیشتر بازیکنان تیم های خود را انتخاب کرده بوند و کار سخت شده بود.
آینده سازان برق جدید فارس، اما با عزم و اراده جدی مسؤولانش قصد حضور در فوتبال ایران و البته آشفته فارس داشت. البته در آن زمان همه چیز گنگ بود و این حرکت زبان باز نکرده بود تا بدانیم عیب و هنرش چقدر است.
حالا که یک فصل از حضور برق جدید فارس گذشته و در آستانه شروع دومین سال فعالیت این باشگاه هستیم باید از حضور این باشگاه در فوتبال و ورزش فارس و حتی ایران با ساختار خوب و تعریف شده ای که دارد خوشحال و مفتخر باشیم.
تیم فوتبال برق جدید فصل گذشته در بازی های خانگی در بیشتر بازی ها در سعادت شهر به میدان رفت و در این روزشگاه نتایج فوق العاده ای کسب کرد. این تیم در چند بازی، مسابقات خانگی اش را به ورزشگاه بعثت شیراز آورد که به هیچ وجه تجربه موفقی نبود و باعث دور شدن و عقب افتادن از کورس صعود بود.
البته این در حالی بود که کیفیت زمین بعثت تفاوت چندانی با ورزشگاه خوب سعادت شهر نداشت و دلایل آن برای این تیم باید آسیب شناسی شود.
ترکیب اولیه و ثابت نارنجی پوشان در فصل گذشته با حضور مهدی خلبردی، مهرداد علیزاده، سعید رکنی، قاسم رزمی، مجید بهروزی، محمد جواد زارعی (فال اسیری) رسول بهاروندی، نصیری مهران نورافکن، وحید رضایی، حسن سیف (رضا رضایی)
این بازیکنان با سیستم 2-4-4 لوزی برای برقی ها به میدان می رفتند در این بین بازیکنانی همچون علی عزیزی، میلاد حیدری هم برای برقی ها مثمر ثمر بودند
تیم برق جدید، توجه به شرایط موجود و زمان کم در پست هایی مثل هافبک دفاعی، هافبک نفوذی و مهاجم مشکلاتی داشت و در کمتر دیده می شد بازیکنانش توانایی عبور و دور زدن های یک در مقابل یک را در کناره ها داشته باشند.
شروع تمرینات تیم برق جدید فارس که حالا مدیرعامل و مؤسس را مدیر و رییس شرکت حامی اصلی البسه تیم ملی فوتبال می داند این بار در بهترین زمان ممکن و زودتر از بیشتر تیم های لیگ دویی استارت خورد.
وحید رضایی و کادر فنی فصل پیش همگی در تیم ماندند و در ادامه شروع به دیدن بازی ها و انتخاب بازیکنان مورد نظر در تیم کردند.
بازیکنانی که می شد حدس زد در پست های مهاجم و هافبک بیشتر خواهند بود.
تیم برق هر دو دروازه بان خودش را تغییر داد و با مسلم حق شناس و آرش ملک به توافق رسید.
حق شناس دروازه بان سابق تیم های بهمن و کارا است و ملک از تیم فجر به برقی ها اضافه شد.
سعید خردمند ، رضا فیروززاده، امین متوسل زاده از دیگر بازیکنان مطرح پیوسته به این تیم هستن. بدون شک حضور بازیکن بااخلاق و با تجربه این فصل امین متوسل زاده می تواند تأثیرات مثبتی در تیم وحید رضایی داشته باشد.
شاگردان رضایی زیر نظر این مربی تمرینات منظم و برنامه ریزی شده ای را پیگیری می کنند.

 

این تیم تا اینجا دو اردوی کوتاه مدت در اصفهان داشته و با هر دو تیم مطرح ذوب آهن و سپاهان بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته است.
دومین بازی این تیم مقابل سپاهان یکی از زیباترین مسابقات چند فصل اخیر تیم های شیرازی بود و در مقابل دیدار با ذوب آهن هم بسیار خوب برگزار شد و در دو صحنه برقی ها با بدشانسی به گل نرسیدند که در آخر مسابقه با تساوی به پایان رسید.
تیم برق جدید در بازی مقابل سپاهان با ترکیب مسلم حق شناس، مهرداد علیزاده، علی عزیزی، قاسم رزمی، رضا فیروززاده، احمد نصیری، مجید بهروزی، وحید شاکر، رسول بهاروندی، سعید خردمند و امین متوسل زاده وارد زمین شد.
این ترکیب نسبت به فصل پیش پنج تغییر داشت. حق شناس در درون دروازه، شاکر در خط هافبک، خردمند و متوسل زاده در خط حمله تغییرات وحید رضایی تا اینجا در تیمش بودند.

یادداشت: میثم حجتی