۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

آذری: باید به فکر جایگزین حدادی‌فر باشیم

 دی اسپورت:مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سال گذشته اگر در انتهای فصل نتایج خوبی کسب نکردیم به خاطر اشتباهات خودمان بود.
کد خبر: ۴۳۶۶۶

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سال گذشته اگر در انتهای فصل نتایج خوبی کسب نکردیم به خاطر اشتباهات خودمان بود.

 سعید آذری در خصوص شکست تیمش در نخستین گام فصل شانزدهم عنوان کرد: به هر حال برخی روزها به این شکل بازی پیش می‌رود که هرچه شوت می‌زنید وارد دروازه حریف نمی‌شود و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از بین می‌روند. شکست هم جزیی از فوتبال است و 29 بازی دیگر برای اندوختن امتیاز فرصت داریم.

 

وی در خصوص مشکلات مالی مجموعه ذوب‌آهن گفت: به هر حال این سیاست کارخانه است و باید از آن تبعیت کنیم. از ابتدای فصل نقل و انتقالات هم پیش‌بینی کرده ‌بودیم که با این بودجه بعید است برخی از بازیکنان فصل گذشته در ذوب‌آهن بمانند. هنوز دو جای خالی داریم و قطعا برای خرید به دنبال بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند هستیم. مخصوصا که حدادی‌فر هم مصدوم شده و باید به فکر جایگزین برای این بازیکن ارزنده هم باشیم.

 

آذری در پاسخ به این سوال که فصل گذشته از کمبود بازیکن در انتهای فصل ضربه خوردید و نگران نیستید با این شرایط باز هم اتفاقات فصل قبل تکرار شود، گفت: فصل گذشته اگر در انتهای فصل مشکل داشتیم به خاطر اشتباهات خودمان در برنامه‌ریزی و برخی مسائل بود، اما این فصل اشتباهی نمی‌کنیم تا در نهایت بتوانیم درهر بازی با آمادگی کامل به زمین برویم.

 

وی تاکید کرد: حتی وقتی تیم در بهترین شرایط به سر می‌برده، قول قهرمانی نداده‌ام، امروز هم از این قاعده تبعیت می‌کنم و تنها قول می‌دهم که ذوب آهن به بهترین شکل در تمامی جام‌های پیش رو تلاش می‌کند.

 

 

منبع:ایسنا