۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
در حاشیه برخورد توهین آمیز با مربیان بومی

آقای یوسفی حواستان کجاست برادر؟!

 آقای یوسفی حواستان کجاست برادر؟! از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید
کد خبر: ۴۳۶۸۹

بنام خداوند کریم

 

مدیریت سایت خبری و اهالی فوتبال استان بوشهر

 

 ضمن عذر خواهی، خواهشنمدم متن فوق را بدون کم و کاست اطلاع رسانی کنید تا شاید این فضای غبار آلود ورزش و بخصوص فوتبال استان بعد از این برخورد زشت و بی حرمتی به مربیان بومی ،اندکی التیام یابد و البته منتظر پاسخگویی شخص مهندس یوسفی مدیر ارشد سازمان منطقه ویژه  اقتصادی انرژی پارس هستم.

 

خبری که روز گذشته فضای خبری استان را پر کرد که البته یک سناریوی از پیش تعیین شده بود به قدری دلسوز ها و خاک خورده های فوتبال را ناراحت کرد که من را بر آن داشت برای دفاع از حق مربیان مظلوم استان دست به قلم شود.دوستان رسانه ای و اهالی فوتبال من را ببخشند اگر در نوشتن و ویرایش این متن حرفه ای نبودم ،اما فکر می کنم وقت آن رسیده برای یک بار هم که شده باید تکلیف این جور اتفاقات و بی حرمتی ها روشن شود.

 

آقای یوسفی مرد اول  سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شاید در طول این سه سال کمتر کسی پیرامون مسائل فوتبالی در قلمرو شما اینقدر شفاف و رک صحبت کرده باشد اما فعلا خواننده متن این حقیر و شنوده حرفهای بخش عمده ای از اهالی فوتبال باشید!

 

 آقای یوسفی فصل گذشته در یک حرکت خاص و خیلی ماهرانه عبدالرحیم خرمزی مربی بومی و با اخلاق بوشهری از تیم شما دور شد تا اولین جرقه بی حرمتی به مربیان بومی زده شود.در مورد جدایی ایشان کافیست به برادر این مربی یعنی محمود خرمزی سرمربی کنونی ایرانجوان مراجعه کنید تا پاسخ خیلی از سوالهای اهالی فوتبال داده شود.از محمود خان پسر با اخلاق فوتبال بوشهر بپرسید با چه کسی درگیر شد و چرا تیم را رها کرد!

شک نکنید توضیحات کاملی خواهید شنید.

 
یوسفی+سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی  پارس

آقای یوسفی شما بومی استان و مورد احترام همه ما بوشهری ها،فلسفه تشکیل تیم و نگه داشتن سهمیه استان در زمان حضور شما چه بود؟مگر این نفت و گاز حق مردم ما نیست؟مگر نباید در یک تیم فوتبال متعلق به منطقه ای که مهد فوتبال بوده و هست،حداقل پنجاه درصد بومی حضور داشته باشند ؟در تیم سال گذشته شما چند جوان مستعد جمی و دیگر نقاط استان حضور داشت؟سید علی موسوی،عرفان جم رتبه و طالب دژگاهی پور و شاید هم یک جوان دیگر... طالب دژگاهی پور یک فصل روی نیمکت نشست و دم نزد اما در بازی پلی آف که مجبور شدند او را بازی دهند ستاره بازی لقب گرفت.شکر خدا خودم شخصا در آن بازی حاضر بودم و نیازی به شنیده ها از کسی ندارم.

 

جناب مهندس یوسفی! اگر در تبریز یا انزلی به عنوان شهرهای فوتبالی یک مربی از خارج از استان می اورند تا تیم محبوبشان را اداره کند،در کنار او چند مربی بومی را قرار می دهند تا آنها هم صاحب تجربه شوند.سوال کنید تا به شما و مدیر عامل محترم تیم بگویند که اگر در تبریز قلعه نوعی را به عنوان یک مربی بزرگ می آورند در کنارش غلام باغ آبادی ،یونس باهنر ،ستار همدانی را  قرار می دهند تا مربی بومی آنها هم کار  یاد بگیرد.اگر در انزلی اسکوچیچ و فیروز کریمی را روی نیمکت می نشانند در کنارش قدیر بحری ،پیشگاه و دیگر انزلی چی های بومی را قرار می دهند تا صاحب تجربه شوند اما در تیم پارس جنوبی جم ...

 

فصل گذشته یک سرپرست یک مربی دروازبانان در کادر بزرگسالان شما بودند که با افتخار از حضور آنها خوشحالم اما چرا یک بدنساز باید همواره در تیمی از استان بوشهر حضور داشته باشد ؟اگر نمیدانید و خبر ندارید در جریان باشید دستیاران مربی فصل گذشته کاملا غیر بومی بودند و جالب آنکه یکی از انها یک فصل قبل برای فلان تیم لیگ دویی نامه های باشگاه را به فدراسیون می برده اما انبوهی مربی بومی استان از جم تا عسلویه و سایر شهرهای استان باید بیکار باشند!

 

آقای یوسفی مجموعه تیم فوتبال پارس جنوبی جم به یک مربی بی غل و غش و متین استان توهین کرد و او را بازیچه قرار دارند تا به هدفی که می خواستند برسند!لابد می پرسید چرا ؟توضیح خواهم داد:بعد از جدای اکبر محمدی و مجتبی تقوی از مجموعه تیم شما با آن همه جنجال و خبرهای تاسف بار و برای انکه فضای رسانه ای استان  بعد از این انتحاب مضحک آرام شود ،یک مربی بومی را مطرح کردند تا جو آرام بگیرد و درست شب حرکت دلگرم و همکارانش آنچه را دوست دارند ،انجام دهند.

 

جناب مهندس اصلا تحقییق کرده اید ،مجتبی تقوی بر اساس کدام کارنامه آمد و چگونه رفت؟ بنده خدا در جمعی خصوصی درد و دل هایی کرده است که گفتنش فضا را بیش از این ملتهب خواهد کرد.اخرین تیم تحت مربی گری آقای تقوی کدام تیم بوده و چه نتیجه ای گرفته؟اکبر محمدی دستیار ایشان هم که مشخص است ،پاس قدیمی تیم تحت هدایت ایشان در فصل گذشته به لیگ دو سقوط کرد.

 

جناب یوسفی هیچ ایرادی به مجموعه تیم فوتبال شما نیست و هر مربی را که می خواهند بیاورند اما حق ندارند یک مربی بومی استان را که حاضر نیست به فردی باج دهد ،اینگونه مورد بازیچه قرار دهند.دلگرم یکی از با سوادترین مربیان استان است که در کشور هم مورد احترام قرار دارد و اینگونه رفتار ها شایسته او نبود.

 

آقای یوسفی مدیر محترم ،دلگرم و همکارانش قرار بود راهی اردوی تهران تیم شما شوند اما به یکباره بلیط ها کنسل شد و قرار ملاقات با یک مربی دیگر در تهران گذاشته می شود!کدام اخلاق حرفه ای این شیوه را تایید می کند؟اگر یک نفر را نخواهند خیلی صادقانه و راحت به او می گویند تو را نمی خواهیم ،دلگرم قید دو پیشنهاد را زد تا راهی تیم استانش شود اما او به قول دوستان رسانه ای "رکب خورد" فنی که شاید کمیل قاسمی کشتی گیر خوب کشورمان بتواند آن را اجرا کند...

 

آقای یوسفی برادر بزرگوار اگر این فوتبال است ،آن را نخواستیم ! میدانید گناه مربیان بومی استان چیست؟ که به هر قیمتی حاضر نیستند کار کنند.خرمزی پارسال بدون یک مصاحبه رفت.فریاد بی پولی نادر جعفری و عالی نژاد از همین مسائل بوده و هست،آنها زندگی خود را حراج کردند اما حاضر نبودند کمک های اینچنینی را قبول کنند . اینگونه تیم داری که هیچ سودی برای استان و حتی شهر جم ندارد {البته از نظر حقیر} کاش هزینه های آن را میان تیم های مختلف استان تقسیم میکردید تا دلمان به درد نیاید...


دلگرم

جناب مهندس لطفا تحقیق کنید ببینید چه بازیکانی تا این لحظه به تیم شما اضافه شده اند با کدام کارنامه؟ همشهری کدام مدیر به تیم آمده ؟در زمان مربی قبلی آقای "ت" بازیکن می آورد و فلان عامل برنامه تلوریونی نیز چهار بازیکن  تحت قرارداد خود را آورده است.خواستید شخصا به شما اعلام می کنم.چرا بازیکنی که فصل گذشته در ذوب آهن یک بازی انجام  نداده باید به تیم پارس جنوبی جم بیاید اما جوان جمی با هزار امید و آرزو از تیمش خط بخورد؟!

 

آقای یوسفی همان بهتر که ایرانجوان خورموج،کارگر بنه گز و پرسپولیس گناوه بدون پول باشند تا چهار جوان نظیر غلام احمد شاهی،علی زارعی ،فرشید خضری،یامین موسوی و...به فوتبال استان معرفی شوند.لطف کنید از مدیر ورزشی خود سوال کنید در تیم داری چند فصل اخیر کدام پدیده  بومی استان را معرفی کرده اند؟ نه برادر!! نخواستیم و از طلا گشتن پشیمان گشته ایم...مرحمت فرموده ما را مس کنید!

 

جناب مهندس هر بازیکنی که از تیم شما کنار گذاشته شود به یک نام اشاره می کند:دست راست مدیر عامل آقای همشهری....چرایش را شما باید تحقیق کنید!

 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ! پول نفت حق مردم این استان است.نیاز نیست  مدیر ورزشی شما هر جا نشست بگوید ما می دهیم ما پرداخت می کنیم و ما....این پول حق فرزندان استان است پس منتی سر مردم نگذارند.چرا فصل گذشته خرمزی ،تاجدار و آخر هم پاشازاده و این فصل تقوی ،دلگرم و حالا هم اقای تارتار ؟؟ این چه شیوه تیمداری است؟ مدیر محترم شما در جاهای مختلف عنوان کرده اند در شهر جم مدیران مختلف، مخالف حضور بومی ها در تیم بوده اند؟آیا صحت دارد؟

 

آقای یوسفی حواستان کجاست برادر؟  بی صبرانه منتظر پاسخ های قانع کننده شما هستم چرا که این بی احترامی برای همیشه در ذهن فوتبالی ها خواهد ماند...

 

اگر خواستید باز هم حرف برای گفتن دارم،و شک نکنید به موقع و به وقتش خواهم گفت اما این توهین و بی حرمتی به مربیان بومی استان قابل دفاع نیست

 

باقی بقایتان

 

خادم و کوچک  فوتبال استان "احمد چاهکوتاهی"

 

 


منبع: فوتبال بوشهر