۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
زمان اخراج تارتار کی فرا می رسد؟

فوتبال بوشهر بازیچه مدیر عامل غیر بومی

دی اسپورت: پس از اخراج مهدی پاشازاده ، مجتبی تقوی و غلامرضا دلگرم، نوبت تار تار کی فرا می رسد؟
کد خبر: ۴۳۷۰۵

تنها باشگاه فوتبال که در استان بوشهر تمکن مالی دارد و مثل بقیه تیمهای ریشه دار دغدغه پول را ندارد در دستان مدیر عامل غیر بومی افتاده که ظاهرا خیلی دل و دماغ کار کردن با مربیان و بازیکنان بومی را ندارد.

پاشازاده
رضاییان که در فوتبال مریض کشورمان به لحاظ تعویض مربی رکورد همه را شکسته است، در مدت دو هفته 4مربی را عوض کرده که نشان از عدم مدیریت و شناخت کافی از مدیریت فوتبال ایشان می دهد.
مجتبی تقوی


مدیران توانمند ورزش، با مربیان خود قرارداد امضا میکنند و بعد از توافق نهایی، مربی بر سر تمرینات حاضر می شوند که این کار در باشگاه پارس جنوبی انجام نمی شود و مربی بعد از چند جلسه تمرین بدلیل عدم توافق از باشگاه جدا می شود و مربی دیگری با همین وضعیت به باشگاه وارد می شود.
با شروع تمرینات پارس جنوبی جم و سرمربی گری مهدی پاشازاده تمرینات این باشگاه شروع شد و در ادامه تقوی به جای پاشازاده در تمرینات کیش و تهران حاضر شد و بعد از آن غلامرضا دلگرم در تمرینات کرج به جای تقوی رفت.

دلگرم
اینبار نوبت دور زدن دلگرم فرا رسید و مهدی تارتار به جای ایشان وارد تمرینات شده است.
عمده مشکلات مدیر عامل باشگاه با دلگرم بر سر بازیکنان بومی بوده است.
دلگرم که همیشه نشان داده است به نیروهای جوان بومی میدان می دهد، اینبار بخاطر دفاع از این جوانان و حضورشان در باشگاهی که حقشان است با رضاییان به توافق نرسید و سکان تیم سر در گم پارس جنوبی به مهدی تارتار رسید.

مهدی تارتار
باید ببینیم نفر بعدی که توسط این مدیر غیر بومی که دلش با جوانان بوشهری نیست اخراج می شود تارتار است یا این قصه ادامه دارد؟
همه مسولین باید به گوش باشند و در گرفتن حق ورزشکاران تلاش کنند تا اینگونه بازیچه افراد غیر متخصص نشده و ورزش در پارس جنوبی به اهلش واگذار شود.

 

یادداشت: اتحادخبر- محمدرضا کمالی