۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

نعمتی:پیام من به معلولان جهان تسلیم نشدن است

دی اسپورت:زهرا نعمتی بانوی کماندار کرمانی می گوید:در حال حاضر مشکل خاصی ندارد و تنها مشکلش را نبود روانشناس و ماساژور در اردوهای تمرینی خود بیان می کند.
کد خبر: ۴۳۷۲۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":زهرا نعمتی تیر انداز باشگاه مس کرمان که در آستانه اعزام به رقابت‌های المپیک ریو و پرچمداری کاروان ایران در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها قرار دارد پیرامون آخرین وضعیت خود قبل از اعزام به این رقابت ها می گوید:

 

تنها مشکل من نبود یک روانشناس و ماساژور در تمریناتم است و با وجود اینکه مربی کره ای تیم ملی تیر و کمان از چند ماه قبل تر از فدراسیون درخواست کرده است که نفرات مذکور در کنار من حضور یابند اما تا به امروز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

 

وی افزود:با تمرینات خوبی که تا به امروز زیر نظر پاک میون سرمربی کره ای تیم ملی تیر و کمان داشته ام از آمادگی خوبی برخوردار هستم و سعی می کنم رفته رفته به اوج آمادگی برسم چون باید در میان کسانی به رقابت بپردازم که از بهترین های دنیا هستند و باید بتوانم بهترین عملکرد را در این تورنمنت داشته باشم و نتایج خوبی را کسب کنم و در این راه به دعای خیر مردم نیاز دارم.

 

پرچمدار کاروان بازی های المپیک ریو در خصوص عملکردش از نظر رکوردی بعد از مسابقات جام جهانی آنتالیا هم گفت:با تمرینات خوبی که با مربی کره ای داشته ام از نظر رکوردی به ثبات لازم دست پیدا کرده ام و جا دارد از تمام مربیانی که تا به امروز در موفقیت من نقش داشته اند تشکر و قدردانی کنم.

 

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور روانشناس و ماساژور در شرایط فعلی که زمان کوتاهی تا اعزام به بازی های المپیک ریو باقی مانده است در تمرینات می تواند به شما کمک کند یا خیر؟ گفت:در حال حاضر وجود این نفرات در کنار من مثمر ثمر نخواهد بود و این حضور زمانی می توانست تاثیر گذار باشد که از چند ماه قبل تر این کار انجام می گرفت.

 

وی در رابطه با اولین تجربه حضور خود در این رقابت‌ها افزود:از اینکه برای اولین بار در بازی های المپیک حضور پیدا می کنم خوشحال هستم و امیدوارم که از حضور در این رقابت ها لذت ببرم و با این حضور به تمام معلولان جهان این پیام را برسانم که نباید تسلیم معلولیت خود شوند.

 

وی همچنین ادامه داد:از اینکه توانسته ام اولین ورزشکار پارالمپیکی باشم که به المپیک راه یافته است خوشحالم و این افتخار بزرگی برای من و تمام بانوان معلول کشورم است، امیدوارم با کسب نتایج خوب این افتخار را که نه تنها برای من بلکه برای کشورم است را به معرض نمایش بگذارم.

 

نعمتی در ادامه در پاسخ به این پرسش که قرار بود شما یک هفته زودتر از کاروان المپیک راهی کشور برزیل شوید آیا شرایط برای انجام این سفر مهیا شد یا خیر ؟نیز تصریح کرد:مربی تیم ملی در این رابطه با مسئولان فدراسیون صحبت هایی را انجام داده بود و از آنها درخواست کرده بود که به خاطر وضعیت خاص جسمانی ام اول مرداد ماه و یک هفته زودتر مرا برای این مسابقات به این کشور اعزام کنند که به دلیل شرایط امنیتی خاص کشور برزیل این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت و این مسئله‌ قطعا در روند عملکرد من تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر مسئولین و رییس کمیته ملی المپیک در جریان تمرینات شما هستند و از اردوی شما بازدید به عمل می آورند؟ گفت:با رییس کمیته ملی المپیک به صورت تلفنی و حضوری در ارتباط هستم و ایشان از روند تمرینات و برنامه‌ های آماده سازی من اطلاع کامل دارند.

 

بانوی کماندار کرمانی در پایان در خصوص حضور در دهکده بازی های المپیک پس از پایان رقابت ها، جهت حضور در مسابقات پارالمپیک ریو گفت:قبلا مقرر شده بود که پس از پایان بازی ها در دهکده محل برگزاری رقابت ها بمانم و خود را برای مسابقات پارالمپیک آماده کنم که بدلیل مسائل امنیتی این قضیه منتفی شد و به این ترتیب به همراه کاروان اعزامی به ایران باز خواهم گشت تا ضمن دیدار با خانواده با آمادگی بیشتر و بهتری راهی پارالمپیک ریو شوم.