۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

حامد لک :می خواهم به تیم ملی برگردم

دی اسپورت:دیدار دو تیم صبای قم و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان صمد مرفاوی در اولین گامشان در این رقابت ها به کسب یک امتیاز رضایت بدهند.
کد خبر: ۴۳۸۳۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":شاگردان صمد مرفاوی در اولین گام از لیگ شانزدهم با تساوی مقابل طلایی پوشان آبادانی به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا یکی دیگر از تساوی های هفته اول لیگ برتر را رقم بزنند.با حامد لک سنگربان جوان صبایی ها که در بازی مقابل صعنت نفت دروازه تیمش را بسته نگه داشت در خصوص شرایط این روزهای قمی ها و برنامه اش برای آینده گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر از صبا؟

خداراشکر خبر خاصی نیست و تیم شرایط خوبی دارد با اینکه دیرتر از  تیم های دیگر شروع کردیم توانستیم خودمان را به آمادگی خوبی برسانیم.

از تساوی مقابل نفت بگو بازی چطور بود؟

 به نظرم خوب کار کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم که با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد اما اینگونه بازی کردن طبیعی است چون هفته های ابتدایی فصل است و با توجه به اینکه بازی های تدارکاتی کمی داشتیم زمان لازم است که تیم از نظر تاکتیکی به هماهنگی لازم برسد.در کل نتیجه خوبی برای شروع بود و با  روندی که پیش گرفتیم و با انجام تمرینات فشرده تر در روزهای آتی تمام تلاشمان را می کنیم تا در بازی های آینده بهتر از موقعیت هایمان استفاد  کنیم که اخر فصل حسرت امتیازات از دست رفته  را نخوریم.

پس به نظرت شروع خوبی داشتید؟

 به نظر من با توجه به شرایطی که داشتیم و دیرتر ازسایر تیم ها تمریناتمان را شروع کردیم خوب بودیم چون به جز من، کریم ،اقای اوسانی و داوود بهادری شاکله تیم ما کاملا تغییر کرده بود و بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شدند که این باعث شد استخوان بندی تیم تغییرکند ، چون هنوز تیم به هماهنگی لازم نرسیده بود به نظرم برای شروع کار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما قبول دارم که راضی کننده نبود ولی باید بگویم که می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما شانس با ما یار نبود. مطمئنا در ادامه راه تیم به امادگی لازم خواهد رسید ودرهفته های آینده  تیم منسجمی تری را خواهید دید.





با توجه به تغییراتی که داشتید آینده صبا را در لیگ چطور می بینی؟

هرتیمی که وارد رقابت های لیگ برتر می شود هدفش خوب بازی کردن است از طرفی بازیکنان تیم ها می خواهند علاوه بر موفقیت تیم ،خودی هم نشان بدهند تا بتوانند در آینده موفق تر باشند . قطعا ما هم از این غائله مستثنی  نیستیم . آمدیم که فصل خوبی را داشته باشیم که هم رتبه خوبی کسب کنیم و هم صبا را به جایگاه واقعیش برسانیم که در شان این باشگاه باشد .

از خودت بگو حامد لک می خواهد از صبا به تیم ملی برگردد؟

با صحبت هایی که با آقا صمد داشتم تصمیم گرفتم که امسال بیشتر از سال های قبل تمرین کنم  تا روند رو به رشدی داشنه باشم . هدفم بازگشت و رسیدن به تیم ملی است و اینکه در آینده بتوانم لژیونر شوم و تصمیم گرفتم بیشتر از سال های قبل تلاش کنم و با توجه به اینکه مدتی از تیم ملی دور بودم بتوانم باز هم نظر کادر فنی تیم ملی و آقای کی روش را جلب کنم و باز هم ملی پوش شوم.

و اما صحبت پایانی؟

از کادر فنی سال گذشته صبا تشکر می کنم که سال خوبی را کنارشان داشتم و برای آنها در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت دارم امیدوارم صبا امسال با کادر فنی جدید و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند بتواند در جایگاه خوبی قرار بگیرد و از شما و سایت خوبتان تشکر می کنم.

مصاحبه:مرجان رهو