۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
نباید درباره صادقیان شیطنت شود

خطیبی:کار بزرگی انجام دادیم

دی اسپورت: سرمربی ماشین سازی گفت:کار بزرگی انجام دادیم.
کد خبر: ۴۳۸۳۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، رسول خطیبی پس از بازی تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: هوا خیلی گرم بود اما بازیکنان دو تیم فوتبال جان داری را انجام دادند هر دو تیم موقعیت داشتند. اما ما موقعیت های بیشتری داشتیم این نشان می دهد بازیکنان ما شاداب بودند. 

وی افزود: در نیمه اول هیچکدام از ما از همدیگر شناختی نداشتیم. نیمه اول را آنالیز کردیم. بعد از دریافت گل دو گل زدیم و نتیجه را جبران کردیم و کار بزرگی انجام دادیم. بعد از گل دوم باز هم در ضدحمله ها می توانستیم به گل برسیم. اگر موقعیت های ما گل می شد می توانستیم با تعداد گل های بیشتری بازی را ببریم. البته گلی هم که خوردیم روی بدشانسی بود. توپ جلوی گلر ما خورد و کمانه کرد. یک جاهایی هم ما شانس آوردیم که پنالتی آنها تبدیل به گل نشد. در کل بازی تماشاگر پسندی بود. 

خطیبی در ادامه گفت: داوری در کل خوب بود و هم تیم حریف و هم ما راضی بودیم. 

وی خاطرنشان کرد: همه تیم ها خود را تقویت کرده اند اما تیمی مثل ما که از لیگ یک می آید تغییرات زیادی داشته است. ما 80، 90 درصد تیم مان تغییر کرده اند. ما با یک ماه و 20 روز تمرین به برد می رسیم کار بزرگی کرده ایم. به هواداران ماشین سازی تبریک می گویم بعد از 20 سال اولین بازیشان در سطح فوتبال ایران را برد پشت سر گذاشتند امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد.

خطیبی درباره پیام صادقیان گفت: در این یکی، دو سال بیشترین هجمه را تحمل کرد چند مورد هم خودش اشتباه داشت ولی امروز دیدید که فوتبال بازی کرد و کارش با توپ بود. من مطمئنم که اگر به این بازیکنان کمک کنیم تا به فوتبال برگردند فوتبال مان پیشرفت خواهد کرد. نه اینکه شیطنت کنیم تا امثال صادقیان ها فوتبالشان تمام شود. از پیام تشکر می کنم و آفرین می گویم .