۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

یک مربی و یک بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

یک مربی و یک بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند .
کد خبر: ۴۳۸۸۴

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه گفت : حمید سجادی با توافق با مسئولان این باشگاه ، به عنوان مربی دروازه بان های تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد .


رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس حمید سجادی مربی بومی و گیلانی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و عقد قراردادی یک ساله ، به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد .


وی اظهار کرد : حمید سجادی پیش از این در لیگ برتر به عنوان مربی دروازه بان های تیم فوتبال داماش گیلان حضور داشت و چند سالی با این تیم در سطح اول لیگ کشور فعالیت داشت .


مسئول ورابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت ادامه داد : همچنین حافظ یعقوبی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان نیز با حضور در باشگاه سپیدرود رشت ، با این باشگاه قراردادی دوساله امضاء کرد .


وی بیان کرد : حافظ یعقوبی متولد 1374 بخش خمام رشت است که از 13 سالگی در تیم های پایه ملوان حضور داشته و در دو فصل پیش به طور همزمان برای تیم های جوانان و امید ملوان به میدان رفت و کاپیتان امیدهای ملوان بود و سال گذشته نیز به داماش گیلان پیوست و در لیگ دسته اول به میدان رفته بود .
رادنی دیدار خاطرنشان کرد : وی که جزء سهیه زیر 21 سال محسوب می شود در فصل گذشته مورد توجه علیرضا منصوریان در نفت تهران نیز قرار گرفته بود که به دلیل مشکلاتی موفق به پیوستن به این تیم نشده بود .


وی اضافه کرد : پیش از این نیز ، پیمان شاملو دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که با این تیم به لیگ برتر صعود کرده بود ، حسین کعبی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس ، لستر سیتی و فولاد خوزستان ، احسان عبدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت آبادان که موفق شد به رقابتهای لیگ برتر صعود کند ، میلاد قربان زاده و محمد رستمی بازیکنان فصل گذشته داماش گیلان ، مازیار حبیبی مدافع فصل گذشته تیم توسعه کیش و رهپویان رضوانشهر که سابقه حضور در سپیدرود را نیز دارد ، پویا نزهتی که سابقه بازی در تیم های ملوان بندرانزلی ، نفت تهران و سایپا را در کارنامه ورزشی خود دارد و میلاد مرادی بازیکن فصل پیش رهپویان رضوانشهر به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند .


وی افزود : همچنین سید محمد حسینی ، محمد رضا الماسخاله ، میلاد پور محسن ، میثم فردوسی ، شایان مصلح ، محمد دادرسی ، سیدهادی موسوی ، هادی تامینی ، حامد حاجتی ، محمد میری ، میثم تهی دست و حامد پورعمرانی از بین بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند .


تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب عنوان نخست گروه خود در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، به مسابقات لیگ دسته اول صعود کرد و در فصل جاری باید در رقابت های جام آزادگان حضور یابد .

 

 

 

 

 

 

منبع: ایرنا