۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
رئیس شورای شهر بوشهر خبر داد

آمادگی شورا برای پیگیری وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: آمادگی اعضای شورا برای پیگیری و رایزنی با مسؤولان استانی و کشوری برای حمایت از تیم ایرانجوان را اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۴۳۸۸۵

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، عبدالحالق برزگرزاده صبح امروز در نشست با مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یک استان فوتبالی است و فوتبال علاقمندان بسیار زیادی دارد و این انتظار به‌حق فوتبال دوستان بوشهری است که مثل سایر استان‌ها از فوتبال با قدمت این دیار نیز حمایت شود.

وی افزود: امروز در حالی که زمان چندانی تا آغاز مسابقات لیگ دسته یک و دوم کشور نداریم اما سه تیم شاهین شهرداری، ایرانجوان و پارس جم  در شرایط خوبی به سر نمی‌برند در حالی که اگر بخواهد شرایط این‌گونه باشد در فصل آتی نیز نمی‌توانند انتظارات مردم و جامعه ورزش استان را برآورده کنند.

برزگرزاده خاطر نشان کرد: دو تیم قدیمی فوتبال  شاهین و ایرانجوان هواداران زیادی در مرکز استان و حتی در  شهرهای دیگر دارند و به‌نوعی پرچمدار ورزش مرکز استان هستند و بسیاری از بوشهری‌ها به‌جای اینکه هوادار تیم‌های پایتخت‌نشین باشند دل‌بسته شاهین و ایرانجوان هستند.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: مسؤولان نظام همواره نسبت به تهدیدات فرهنگی هشدار می‌دهند یکی از بهترین راه‌های مقابله با این تهدیدات تقویت ورزش است  از مسؤولان استان درخواست داریم فارغ از هرگونه خط‌کشی‌ها به دنبال جذب اسپانسر برای تیم‌های مردمی و ورزش استان باشند و در راستای ارتقاء ورزش استان گام بردارند.

برزگرزاده تصریح کرد: شورا و شهرداری در راستای حمایت از ورزش به وظیفه خود عمل کرده و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها مثل  نیروگاه اتمی، بندر، گمرک و شرکت‌های نفتی در راستای مسؤولیت اجتماعی خود در حمایت از ورزش گام بردارند.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی اعضای شورا برای پیگیری و رایزنی با مسؤولان استانی و کشوری برای حمایت از تیم ایرانجوان اظهار داشت: اگر از دو تیم شاهین و ایرانجوان حمایت شود با توجه به علاقه‌ای که مردم بوشهر به این تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار دارند، بازگشت به سطح اول فوتبال کشور دور از انتظار نیست و می‌توان بازهم نماینده‌ای از استان بوشهر را در لیگ برتر فوتبال دید.


 

 

 

منبع: خبرگزاری فارس در بوشهر