۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

یاری: سه مرحله اردوی انتخابی تیم ملی برگزار می شود

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال فوتسال دختران گفت: سه مرحله اردوی انتخابی را برگزار تا بهترین ها را برای اردوهای اصلی تیم ملی انتخاب کنیم.
کد خبر: ۴۳۹۰۱

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،شهناز یاری سرمربی تیم ملی زیر 17 سال فوتسال دختران گفت: اولین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی دختران زیر 17 سال فوتسال از روز گذشته در کمپ تیم  های ملی آغاز شده که در این اردو تمرینات مختلفی را برگزار می کنیم تا بهترین بازیکنان را برای اردوهای اصلی تیم ملی انتخاب کنیم.


وی در ادامه بیان کرد: سه مرحله اردوی انتخابی تیم ملی داریم. بازیکنانی که به اردوهای انتخابی دعوت می شوند در مسابقات مجتمع فوتسال که طی دو هفته گذشته برگزار شد، استعدادیابی شدند. بر همین اساس پس از تست گیری و اجرای برنامه های تمرینی، سعی می کنیم تا برترین ها را انتخاب و به اردوی نهایی دعوت کنیم.


سرمربی تیم ملی زیر 17 سال فوتسال دختران در پایان گفت: با تشکیل اردوهای تدارکاتی و انتخابی قصد داریم تا بازیکنان را علاوه بر مشخص شدن شاکله تیم، آموزش های درست و صحیح را به ملی پوشان بدهیم تا در مسابقات پیش رو موفق باشند. تا دو سال آینده فرصت بسیار مناسب و کافی داریم تا بتوانیم تیم ملی قوی و قدرتمندی را برای رقابتهای بین المللی  زیر17 سال دختران آماده کنیم.


یاری در پایان گفت: با یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قصد داریم تا اردوهای مدونی برای بازیکنان برگزار کنیم تا به آمادگی مطلوبی برسند و زمان مناسبی برای انجام تمرینات و بازیهای مختلف داشته باشیم.