۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
بازیکن ذوب آهن هم مورد غضب کادر فنی قرار گرفت

خط قرمز تارتار روی 6 بازیکن / 6 اکسینی در اردوی پارس جنوبی

دی اسپورت: ترکش تغییرات کادر فنی در تیم پارس جنوبی باعث شده ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۹۱۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "، پس از حضور دو هفته ای بازیکنان در اردوی تهران و کیش حال در پی تغییرات کادر فنی در پارس جنوبی و حضور مهدی تارتار روی نیمکت متزلزل این تیم ،گفته می شود این مربی جوان  روی نام 7 بازیکن خط قرمز کشیده شده است. پس از ايمان رييسي نسب حال نوبت به حسین نجفي، مسعود پور محمد، بابا محمدي ،رضا حاتمی،حسین کیانی و علی دهقان رسیده است که قرار است از لیست این تیم خارج شوند.

در این بین صائب محبی بازیکن فصل گذشته ذوب آهن و امیدهای ایران که قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در غرب آسیا با تیم ملی را با خود یدک می کشد نیز در لیست تارتار جایی نداشته است. بازیکنی که با درخواستهای مختلفی از تیمها مواجه بود و پارس جنوبی تنها باشگاهی بود که توانسته بود رضایت باشگاه ذوب آهن را جلب نموده و یحیی گلمحمدی را متقاعد سازد تا این بازیکن در اردوی جمی ها حاضر شود.


صائب محبی بازیکن ذوب آهن


حضور 6 بازیکن اکسین در پارس جنوبی

با شدت گرفتن اختلافات در تیم اکسین 7 بازیکن این باشگاه بواسطه ارتباط فیروز کریمی و مهدی تارتار به اردوی پارس جنوبی ملحق شده اند. علی امیری ، محمود شفیعی ، شاهین شفیعی،  مسیح زاهدی ، ناصر سالاری و امیر میربزرگی بازیکنانی هستند که طی روزهای اخیر در اردوی این تیم حضور دارند و گفته می شود قرارداد داخلی خود را منعقد نموده اند. از طرفی خبر می رسد با حل شدن اختلافات فیروز کریمی با باشگاه اکسین این بازیکن امروز اردوی جمی ها را ترک کرده و به اکسین البرز باز می گردند!