۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

آدم های معلوم الحال اطراف هیات مدیره و آکادمی استقلال هستند

دی اسپورت: سرمربی سابق تیم نوجوانان استقلال گفت: با جرات می گویم هر کسی از من آتو یا سند دارد، بیاورد رو کند وگرنه از آنهایی که به من تهمت بزنند شکایت می کنم.
کد خبر: ۴۳۹۷۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، سعید لطفی درباره برکناری اش از سرمربیگری تیم نوجوانان استقلال اظهار داشت: دو سال در تیم های پایه استقلال مربیگری کردم و تیمم پنج شش خروجی داشت. هم نتیجه گرفتم و هم بازیکن معرفی کردم و همین الان دو تن از بازیکنان فصل گذشته ما مد نظر تیم بزرگسالان هستند. اما ما را از این تیم کنار گذاشتند و کلی هم پشت سرمان حرف زدند.

وی ادامه داد:متاسفم برای باشگاه بزرگی مثل استقلال که سه چهار آدم معلوم الحال دور مدیر آکادمی و هیات مدیره  این باشگاه را گرفتند و آنقدر در گوش این و آن می خوانند و باعث آبروی پیش کسوتان آبرودار استقلال هم می شوند. متاسفانه ما آدم ها نیز به جای آنکه به چشمم مان اعتماد کنیم و آنچه را که خودمان می بینیم باور کنیم، دیده های خود را کنار گذاشته و به صحبت های دیگران استناد می کنیم و آن را برای خودمان می کنیم سند و روی مردم قضاوت می کنیم.

لطفی گفت: متاسفانه روشن مدیر وقت آکادمی استقلال هم گوشش به این حرف ها بدهکار بود و صحبت این قبیل افراد را برای خودش سند کرد و با آبروی پیش کسوتان استقلال بازی کرد. تا جایی که در یک جمع بلند بلند اعلام کرد که شما شکایتی داری و باید به حراست وزارت ورزش بروی و من خودم به حراست وزارت ورزش مراجعه کردم و او تمام صحبت های روشن را تکذیب کرد. حتی  ملک نیا شخصا در حضور من با افشارزاده تماس گرفت و به ایشان گفت که چرا لطفی را  روشن به اینجا فرستاده و همانجا افشارزاده گفت روشن نباید لطفی را به وزارت ورزش بفرستد.

پیش کسوت استقلال گفت: همان چند نفری که تا پارسال قربان صدقه صادقپور می رفتند و مدح او را می گفتند، بعد از رفتنش پشت سرش حرف زدند و به او تهمت زدند. همین ها سپس همان رفتار را نسبت به حسن روشن تکرار کردند و بعد از رفتن حسن روشن او را هم به باد انتقاد و تهمت گرفتند و حالا همه مراد و مقصد شان شده صادق ورمزیار. مطمئن باشید اگر صادق ورمزیار هم روزی از این آکادمی برود، همین ها همین حرف ها را پشت سر او هم می زنند و به صادق هم تهمت می زنند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته که مربی نوجوانان بودم، عده ای بودند که از من خواسته های نامعقول داشتند. از سفارش بازیکن گرفته تا درخواست پول دستی. از آنجایی که من به آن ها باج ندادم، همین ها رفتند و پشت سر من پیش حسن روشن و افشارزاده و ورمزیار حرف زدند. با جرات می گویم هر کسی از من آتو یا سند دارد، بیاورد رو کند وگرنه از آنهایی که به من تهمت بزنند شکایت می کنم.

لطفی افزود: مشکل از این آدم های کوچک نیست که دور و بر باشگاه هستند و به من و امثال من و سامره تهمت می زنند. بلکه مشکل از مدیریت باشگاه است که این اجازه را به این افراد می دهد که با آبروی پیش کسوتان باشگاه استقلال بازی کند.