۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
اخبار نقل و انتقالات؛

کاپیتان سابق پرسپولیس به توسعه کیش پیوست (عکس)

دی اسپورت: مجتبی شیری کاپیتان سابق تیم پرسپولیس طی قراردادی به تیم شاهین توسعه کیش پیوست
کد خبر: ۴۴۰۴۱

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت"، مجتبی شیری کاپیتان سابق تیم پرسپولیس تهران و فصل گذشته تیم اکسین البرز پس از مذاکره و توافق با مدیران باشگاه شاهین توسعه کیش با عقد قراردادی یک‌ساله به این تیم پیوست.
شیری که از نیم‌فصل دوم مسابقات به تیم اکسین البرز پیوست، توانست با حضور در قلب خط دفاع با استفاده از تجربیات خود کمک شایانی را به تکمیل ساختار دفاعی این تیم داشته باشد و در نهایت با عنوان قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور کار خود را با اکسین به پایان برساند.
این مدافع باتجربه فوتبال کشور که سابقه بازی در تیم‌های استقلال اهواز، پاس، صنعت نفت آبادان و برق شیراز را در کارنامه دارد به مدت شش سال عضو تیم پرسپولیس تهران بود و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.


مجتبی شیری کاپیتان سابق تیم پرسپولیس تهران


مجتبی شیری در حاشیه عقد قرار داد خود با شاهین توسعه کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پس از توافق با مدیران باشگاه شاهین کیش قراردادی را به مدت یک فصل به امضا رساندیم که امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را سپری کنیم.
مدافع جدید تیم شاهین توسعه کیش روند جذب بازیکنان این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با جذب بازیکنان مستعد و توانمند بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه از تمام توانم برای کمک به نماینده کیش استفاده خواهم کرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال نیز بتوانم همچون فصل گذشته که با تیم اکسین البرز به لیگ دسته اول صعود کردیم، با تیم شاهین کیش به قهرمانی و صعود به لیگ یک دست پیدا کنیم.
شیری تأکید کرد: امیدوارم فصل فوتبالی خوبی را در کنار سایر اعضای تیم در این فصل به پایان برسانم.