۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کاها: شنیده ام ماشین سازی و گسترش با هم دوست هستند

می دانستیم اهواز گرم است اما نه اینقدر!

دی اسپورت: بازیکن گرجستانی ماشین سازی می گوید هنوز جو بازی های تبریز را تجربه نکرده ام اما تیم ما قدرت کافی را برای شکست حریف دارد.
کد خبر: ۴۴۳۰۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، هادی کاها هافبک جوان ماشین سازی تبریز که مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد گفت : قبل از رفتن به اهواز به ما گفته بودند که آنجا هوا گرم خواهد بود ولی من فکر نمی کردم که تا این حد نیز گرم باشد . تیم ما در مقابل آنها و گرمای هوا به خوبی ایستاد و توانست برنامه های تمرین شده در طول هفته را اجرا کند و اولین برد در اولین بازی بدست آورد که این خیلی مهم است .


بازیکن گرجستانی ماشین سازان در مورد دیدار با گسترش فولاد و اولین داربی خود در شهر تبریز گفت: من هنوز بازی در تبریز را تجربه نکرده ام و اصلا نمی دانم جو اینجا چگونه خواهد بود . خیلی حرف ها از جو حاکم بر استادیوم شنیده ام ولی هنوز خودم چنین تجربه ای را ندارم و در مورد داربی تبریز هم چیز خاصی نمی دانم ولی شنیده ام که ماشین سازی و گسترش فولاد دو تیم دوست هستند که به یکدیگر بازیکن نیز داده اند و به همدیگر کمک می کنند .


کاها در مورد پیروزی در این بازی گفت: اول باید کادر فنی این تیم را برای بازیکنان آنالیز بکنند و فیلم بازی های این تیم را ببینم تا بتوانم به این سئوال شما پاسخ دهم ولی بازیکنان و دوستانم در این تیم می گویند که ما قدرت کافی برای شکست دادن آنها را داریم .