۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

باشگاه مس:درگیری در کار نبوده است!

دی اسپورت:در حالی که از سوی برخی سایت ها اعلام شده بود که در بازی روز گذشته دو تیم مس کرمان و پارس جنوبی جم بین بازیکنان تیم مس و داور بازی درگیری ایجاد شده است اما سایت رسمی باشگاه مس این خبر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۴۴۳۱۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":در حالیکه از سوی برخی سایت ها خبری مبنی بر اینکه در جریان دیدار دوستانه روز گذشته دو تیم مس کرمان و پارس جنوبی جم بین بازیکنان مس کرمان و داور بازی درگیری بوجود آمده است و این درگیری با مداخله بازیکنان تیم حریف خاتمه یافته است اما سایت رسمی باشگاه مس در مطلبی ضمن تکذیب این خبر افزود:

یکی از سایت های خبری در رابطه با بازی دوستانه تیم های مس کرمان و پارس جنوبی جم مطالبی را به همراه یک عکس منتشر کرده است که به هیچ وجه صحت ندارد.

این سایت در گزارش خود از این بازی به درگیری شدید بازیکنان مس از جمله احمد زنده روح و فرزاد حسین خانی با داور بازی اشاره کرده است تا جایی که قضیه با دخالت بازیکنان تیم حریف رفع و رجوع شده است و این در حالی است که هر دو نفر این بازیکنان تا دقیقه ۹۰ در زمین حضور داشته اند و حتی زنده روح گل تیم مس را نیز در نیمه دوم به ثمر می رساند، اگر درگیری اعلام شده در این بازی از سوی این سایت درست بود این دو بازیکن بایستی با کارت قرمز داور از زمین اخراج می شدند نه اینکه تا دقیقه ۹۰ در میدان مسابقه حضور داشته باشند.

همچنین برای گزارش این بازی عکسی منتشر شده است تا شدت درگیری را نشان دهد در صورتی که عکس کار شده به هیچ عنوان مربوط به این بازی نبوده است و مشخص نیست که این سایت چرا در صدد بوده است که بازی دوستانه دو تیم مس کرمان و پارس جنوبی جم را از سوی مسی ها اکشن جلوه دهد؟! آن هم در حالی که در هیچ جای این مطلب به تزئينی بودن عکس اشاره نشده است.

به نظر می رسد برخی مراجع خبری پیش از شروع رقابت‌های لیگ یک، در داشتن خبرهای داغ از تیم های لیگ یکی با مشکل کمبود سوژه مواجه شده اند که این چنین در صدد خبرسازی و عکس پردازی از این تیم ها هستند!!