۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

علی عبدالله زاده: امیدوارم در اولین بازی خانگی سربلند شویم

دی اسپورت:طلایی پوشان آبادانی بعد از تساوی مقابل صبایی ها در دوین گام از رقابت های لیگ شانزدهم باید در آبادان به مصاف تراکتورسازان بروند.
کد خبر: ۴۴۳۵۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":شاگردان نادر دست نشان در اولین گام از رقابت های لیگ شانزدهم با تساوی مقابل صبایی ها این مسابقات را آغاز کردند و حالا باید در آبادان از تراکتورسازان پذیرایی کنند.بدون شک شاگردان امیر قلعه نویی در جهنم زرد آبادان کار سختی را پیش رو خواهند داشت ،در این خصوص پای صحبت های علی عبدالله زاده مدافع جوان طلایی پوشان نشستیم که معتقد است صنعت نفت در هفته های پیش رو تیم بهتری خواهد شد و بازیکنان این تیم قصد دارند با پیروزی مقابل قرمز پوشان تبریزی این را ثابت کنند که نمی خواهند زنگ تفریحی برای تیم های دیگر باشند.

چه خبر از لیگ برتر؟

همه چیز خوب است فقط چون تازه از دوران بدنسازیی خارج شدیم شرایط  کمی سخت است مطمئنا با گذشت زمان تیم به آمادگی کامل می رسد و می توانیم لذت بازی در لیگ برتر را احساس کنیم.

شروع فصل برای نفت آبادان چطور بود؟

شروع بدی نداشتیم همان طور که گفتم هنوز در شرایط بدنسازی هستیم و از آنجا که قم شهر خشکی بود کمی از نظر آب وهوایی بازی در آن شرایط برایمان سخت بود و خیلی اذیت شدیم .البته همه تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ از نظر بدنی و هماهنگی بازیکنان با مشکل مواجه هستند.بازی با صبا برای ما آن هم در  شروع لیگ خوب بود چون صبایی ها بازیکنان با تجربه  و خوبی داشتند ولی حداقل ما توانستیم در زمین خودشان یک امتیاز کسب کنیم و به نظر من مساوی نتیجه بدی نبود.

شرایط نفت را در ادامه راه چطور می بینی؟

اگر به تیم ما نگاه کنید متوجه می شوید از 11نفری که به زمین رفتند 9نفر بازیکنان فصل گذشته بودند و این یعنی آقای دست نشان به بازیکنانش اعتقاد دارد و ما هم آمدیم با این تیم جوانی که داریم خودمان را در لیگ نشان دهیم و این طور نیست که بخواهیم زنگ تفریح تیم های دیگر باشیم و به راحتی امتیازات را از دست بدهیم .می خواهیم اول در لیگ بمانیم و بعد به فکر کسب جایگاه خوب در جدول هستیم.  





این هفته هم بازی سختی مقابل تراکتور دارید البته بازی در خانه ، مقابل آبادانی های پور شور برای هر تیمی سخت خواهد بود؟

بله دقیقاهمین طور است شرایط جوی آبادان واقعا سنگین است و همه تیم ها این موضوع را می دانند امیدوارم مقابل تراکتور بتوانیم از این امتیاز استفاده کنیم و با انجام یک بازی خوب و حمایت هواداران پرشورمان دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

کمی هم از خودت بگو ،از شرایطت در صنعت نفت راضی هستی؟

خداراشکر تا الان که خوب بوده و آقای دست نشان از عملکردم راضی بودند و مرا در پست دفاع کنار گذاشتند با اینکه پست اصلیم دفاع وسط بود. اما چون در تیم ملی دفاع راست بازی کردم دیگر در بیشتر بازی ها  به عنوان دفاع راست بازی می کنم . دربازی مقابل صبا با اینکه از نظر بدنی خسته بودم اما به نظر خودم و تماشاگران عملکردم راضی کننده بود. اما انتظار خودم بیشتر از این حرفهاست  و مطمئنا با تمرینات بیشتر شرایط بهتری پیدا می کنم امیدوارم آقای دست نشان از بازیم مقابل صبا راضی بوده باشند و بتوانم مقابل تراکتور هم بازی کنم  . انشاالله در این بازی خانگی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

 

 

 

مصاحبه: مرجان رهو



ترند های روز