۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
اختصاصی دی اسپورت/با جابجایی رکورد تیراندازی در مرحله انتخابی مسابقات کشوری

تنها نماینده استان بوشهر در مسابقات تیراندازی آزاد کشور مشخص شد+تصاویر

با جابجایی رکورد تیراندازی در مرحله انتخابی مسابقات کشوری،تنها نماینده استان بوشهر در مسابقات آزاد کشور مشخص شد
کد خبر: ۴۴۳۵۵

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، بهزاد آلتوان از تیراندازان بنام استان بوشهر با جابجایی رکورد تیراندازی تفنگ بادی 10 متر در مرحله انتخابی به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در مسابقات آزاد کشور شرکت خواهد کرد.


 مسابقات آزاد کشوری تیراندازی اهداف ثابت 10 متر شهریور ماه در تهران برگزار می شود و بهزاد آلتوان در پی کسب امتیازات لازم در مرحله انتخابی مسابقات کشوری، به عنوان تنها نماینده هیئت تیراندازی استان بوشهردر این مسابقات شرکت خواهد کرد.


بهزاد آلتوان در رشته تفنگ بادی اداف ثابت 10 متر با کسب 593 امتیاز رکورد مسابقات انتخابی قهرمانی کشور را که نزدیک به 5 سال در اختیار فرد دیگری بود جابجا کرد و راهی مسابقات کشوری شد.


لازم به ذکر است: بهزاد آلتوان از تیرانداز بنام استان بوشهر می باشد که مقام اول لیگ کشور، مقام اول و دوم انفرادی جوانان کشور و کسب مقام اول جام خلیج فارس را در کارنامه دارد و در سال 1387 نیز به عنوان عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات شرکت داشته است.

 

حجت‌الله نوری  در گفتگو باخبر نگاران  به اشاره به  برگزاری مسابقات جام دوستی تیراندازی اهداف ثابت 10 متر تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان گفت: این مسابقات باهدف همبستگی بیشتر بین ورزشکاران هم‌زمان با سراسر کشو در محل هیئت تیراندازی استان با حضور نیز با 26 تیرانداز برگزار شد.


وی افزود: در رشته تفنگ بادی این دور از مسابقات و در بخش آقایان و بانوان بهزاد آلتوان و سید صدیقه حسینی به مقام نخست رسیدند.


رئیس هیئت تیرانداز استان بوشهر بیان کرد: در رشته تپانچه نیز مهدی بارانی در بخش آقایان و نوشین پی خسته در بخش بانوان به عنوان‌های نخست دست یافتند.

نوری گفت: در بخش تفنگ بادی 10 متر آقایان بهزاد آلتوان با 572 امتیاز، رسول غضنفری با 562 امتیاز و مهدی پاک‌نیت با 512 امتیاز به مقام‌های نخست تا سوم دست پیدا کردند.


وی اضافه کرد: در بخش بانوان نیز سیده صدیقه حسینی با 374 امتیاز، زینب معماری با 372 و پرستو اسلام پور با 344 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


نوری ادامه داد: در رشته تپانچه 10 متر آقایان نیز  مهد بارانی با 565، سعید اسماعیلی با 554 و محمد تاج دینی با امتیاز 537 به مقام‌های نخست تا سوم رسیدند.
وی گفت: در بخش بانوان نیز نوشین پی خسته با 352 ، سیده فاطمه حسینی با 332 امتیاز و آینه شهباز با 317 امتیاز حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.