۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
جهانبخش:

بازی با تیم یونانی،بهترین نمایش من نبود

دی اسپورت: وینگر ایرانی آلکمار گفت: هنوز اول فصل هستیم و من در کوران مسابقات بهتر از این خواهم شد.
کد خبر: ۴۴۵۰۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم آلکمار هلند پس از پیروزی تیمش در مقدماتی لیگ اروپا در گفت وگویی با یکی از سایت های طرفداری آلکمار درباره این مسابقه اظهار داشت: مهمترین هدف ما در این بازی کسب پیروزی بود اگر کمی دقت مان بیشتر بود می توانستیم مقتدرانه تر به برتری برسیم و با خیال راحت تر به یونان سفر کنیم. اما همانطور که گفتم سه امتیاز از همه چیز مهم تر بود که به آن رسیدیم وحالا باید تمرکزمان را برای دیدار برگشت بالاتر ببریم چرا که کار آسانی نداریم.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول کمی مشکل داشتیم چرا که نیاز داشتیم در زمین مسابقه خودمان را پیدا کنیم سپس موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی به دست آمد اما فقط به یک گل رسیدیم. باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردیم. سطح بازی ما در نیمه دوم نسبت به 45 دقیقه اول کاهش پیدا کرد اما هرچه بود بازی را یک برصفر بردیم و حالا باید از پیروزی خودمان محافظت کنیم و این اصلی ترین  هدف است. 

وینگر ایرانی تیم آلکمار در ادامه خاطرنشان کرد: آماده سازی بسیار خوبی را پیش از شروع مسابقات داشتیم اما همانطور که می دانید همیشه  اولین بازی رسمی یک تیم در یک فصل بسیار مشکل است. این مساله نه تنها برای تیم بلکه برای خود من هم صدق می کند. من بهترین بازی خود را انجام ندادم و مطمئنا در کوران مسابقات بهتر از این خواهم شد. فصل طولانی در انتظار ماست و بازی چند روز قبل تنها آغاز آن بود امیدوارم هفته بعد نسبت به این دیدار بهتر شود.

جهانبخش در پایان گفت: من گل های بسیار زیادی زدم و پاس گل های بسیار زیادی را هم برای هم تیمی هایم مهیا کردم و از آماده سازی خودم بسیار راضی هستم اما همه آن دیدارها دوستانه بود. تازه اول راه هستیم و باید تمرکزمان بر روی بازی های اصلی بگذاریم. در نبود وینسنت یانسن کار من سخت تر است. من همه کار برای پیشرفت در بازی ام انجام می دهم. اولین بازی را بردیم و حالا باید برای مابقی دیدارها آماده شویم.



ترند های روز