۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
نبرد استقلالي ها در اهواز

پيش بازي استقلال خوزستان-استقلال تهران

دي اسپورت:در هفته دوم ليگ برتر دو تيم همنام استقلال خوزستان و استقلال تهران به مصاف هم ميروند.
کد خبر: ۴۴۵۵۶

به گزارش"خبرگزاري دي اسپورت"،تیمهای استقلال خوزستان و استقلال تهران یکشنبه شب از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند. این دیدار جدالی است بین دو تیمی که فصل گذشته تا هفته آخر دو ضلع مثلث قهرمانی را تشکیل داده بودند.
در سال های اخیر مصاف این دو تیم در اهواز همیشه جذاب بوده و حالا درحالی به مصاف هم می روند که استقلال خوزستان هفته قبل موفق شد با دست پر تبریز را ترک کند و با گرفتن یک تساوی از تراکتورسازی، نشان داد مانند فصل گذشته، تیمی قدرتمند و خطرناک است. مدافع قهرمانی که در این دیدار میزبان ساتقلال است، قطعا روی شرایط میزبانی خود حساب کرده و به دنبال حفظ سه امتیاز در اهواز است.


 استقلال خوزستان


نیمکت:
منصوریان و پورموسوی هر دو در اين فصل به عنوان سرمربی در تیمهاي خود حضور دارند. علی منصور از نفت آمده و پورموسوی هم بعد از سالها دستیاری، حالا مرد اول نیمکت مدافع عنوان قهرمانی لیگ است. هر دو مربی به کسب سه امتیاز فکر می کنند. پورموسوی اولین بازی رسمی را با حضور تماشاگران خودی تجربه می کند و منصوریان هم اولین دیدار رسمی به عنوان سرمربی با حضور تماشاگر را پشت سر خواهد گذاشت.


ترکیب احتمالی استقلال خوزستان:
رافائل روبالو، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، سید جلال عبدی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، عزت الله پورقاز، مهدی مؤمنی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی


ترکیب احتمالی استقلال تهران:
مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، هرائر مگویان، امید نورافکن، وریا غفوری، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری و کاوه رضایی

استقلال تهران

*سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به علت محرومیت در فصل قبل، دو بازی نخست تیمش در این فصل را از دست داده بود اما با پیگیری استقلالی ها و تصمیم بحث بر انگیز مسئولین کمیته انضباطی، جلسه دوم محرومیت او بخشیده شد تا این گلر با تجربه بتواند در دیدار دوم تیمش به میدان برود.

*مهدی مومنی بازیکن فصل پیش استقلال و نفت تهران مقابل منصوریان و تیم سابقش باید قرار بگیرد. منصوریان به مومنی اعتقاد نداشت و حالا این بازیکن می خواهد خلاف آن را ثابت کند.

*جدال محمد طیبی و عزت الله پورقاز هم با آبی پوشان تهرانی جالب خواهد بود. هر دو نفر در لیست خرید استقلال بودند اما هر دو به نوعی جواب رد دادند و حالا در استقلال خوزستان هستند.

*گرمای شدید هوا بدون شک می تواند اهرم خوبی برای تیم میزبان باشد تا بر حریف خود غلبه کند. این را هم فراموش نکنید که آبی های تهرانی در بازی نخست هم در نیمه دوم، خسته شده بودند.

*دانیال ماهینی و مهدی زبیدی غایبان استقلال خوزستان هستند و محسن کریمی از استقلال تهران نمی تواند در این دیدار به میدان برود.

*گودرز داودی دروازبان استقلال خوزستان بعد از اینکه در بازی نخست تیمش به دلیل محرومیت به تبریز نرفت؛ حالا می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود.

میثم مجیدی دو فصل پیش در استقلال خوزستان عضویت داشت و می تواند یکشنبه برای بار سوم در برابر تیم سابقش بازی کند

*4گل اخیر استقلال خوزستان در لیگ برتر توسط رحیم زهیوی زده شده است

*فصل گذشته این دو تیم در تهران و اهواز به تساوی مشابه ۱-۱ رسیدند. پروپیچ و میثم مجیدی برای استقلال تهران و عقیل کعبی به همراه فرشاد سالاروند برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

*اولین جدال استقلال خوزستان بدون عبدالله ویسی و با سیروس پورموسوی مقابل استقلال تهران یکشنبه شب اتفاق می افتد.

*این دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۶ بار به مصاف هم رفته اند که دو برد برای آبی های تهرانی، یک پیروزی برای تیم خوزستانی و سه تساوی حاصل شده است.

رحیم زهیوی بدون تردید ستاره استقلال خوزستان خواهد بود. شماره ۱۰ سوسنگردی تیم پورموسوی مرد اول این تیم در فاز هجومی است. این بازیکن می خواهد هر طور شده برای اولین بار به استقلال گل بزند.

در آن سمت استقلال پرمهره شاید دوباره بیشتر از هر بازیکنی چشمش به کاوه رضایی باشد. مهاجم جدید آبی ها در هفته اول بدکار نکرد و یک پاس گل هم داد اما در اهواز برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز، کاوه می بایست گل هم بزند.

حال بايد منتظر ماند و ديد نبرد شاگردان علي منصور و ياران پورموسوي كه به قضاوت موعود بنیادی‌فر و کمک‌هاي سعید قاسمی و فرزاد بهرامی در استاديوم غدير اهواز برگزار ميگردد چه نتيجه اي در بر خواهد داشت.


گزارش:محمدرضا شريفي



ترند های روز