۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

سینا عشوری:جو آبادان خاص است

دی اسپورت:تراکتورسازان که گام اول خود را در رقابت های لیگ شانزدهم با تساوی برداشته بودند حالا برای اثبات این موضوع که می خواهند از مدعیان لیگ برتر باشند باید به مصاف طلایی پوشان آبادانی بروند.
کد خبر: ۴۴۶۵۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی لیگ شانزدهم تراکتورسازان هستند که با تساوی مقابل قهرمان فصل گذشته کارشان را در لیگ جدید آغاز کردند.شاگردان امیر قلعه نویی بعد از نمایش خوبشان در هفته اول حالا باید در جهنم زرد به مصاف صنعت نفتی بروند که انگیزه های زیادی برای این بازی خانگی دارند.با سینا عشوری بازیکن جوان قرمز پوشان تبریزی که هفته اول لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داد در خصوص شرایط خودش و آینده تبریزی ها گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر از تراکتور؟

خداراشکر همه چیز در تیم خوب است من که بازی اول را به دلیل مصدومیت از دست دادم و اما الان در ا ردو هستم .

مصدومیت جدی بود؟

بله متاسفانه رباط داخلیم کش آمده بود.با اینکه در دوران بدنسازی شرایط خوبی داشتم دچار این مصدومیت شدم از آقای مجید صادقی واقعا تشکر می کنم که به من کمک کردند که به شرایط خوبم برگردم.

یعنی امکان دارد به بازی نرسی؟

 تیم همراهی را می کنم ولی فکر نکنم از ابتدای بازی به میدان بروم همه چیز به صلاح دید کادر فنی و نظر دکتر تیم آقای صادقی بستگی دارد اما امیدوارم بتوانم بازی کنم و به تیمم کمک کنم.





کمی به عقب برگردیم از تساوی مقابل استقلال خوزستان بگو؟

بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه به خوبی از آنها استفاده نکردیم و روی دو اتفاق گل خوردیم.اما اگر می خواهیم موفقیت هایی در لیگ امسال کسب کنیم باید خیلی هماهنگ تر و با نظم بیشتری کار کنیم.

و حالا باید به مصاف صنعت نفت آن هم در آبادان بروید؟

بازی این هفته بازی سختی است و جو آبادان هم خیلی خاص است از طرفی آبادانی ها اولین بازیشان را در لیگ و در خانه انجام می دهند و انگیزه های زیادی دارند و این کار را برای ما سخت تر می کند. امیدوارم که بتوانیم در این بازی خارج از خانه بهترین نتیجه را کسب کنیم.

تراکتور امسال قهرمان می شوند؟

صددرصد اولین هدفمان قهرمانی است امابرای اینکه به این هدف برسیم باید از همه نظر با تیم های دیگر تفاوت داشته باشیم و  با نظم و برنامه بیشتری به میدان برویم امیدوارم بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم.

مصاحبه:مرجان رهو


ترند های روز