۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

عالمی: مجیدی خودش خواست خداحافظی کند

دی اسپورت:مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چیز مشکوکی در مورد مجیدی ندیدم و خود فرهاد اصرار داشت در آن مقطع در اوج از فوتبال خداحافظی کند.
کد خبر: ۴۴۶۸۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چیز مشکوکی در مورد مجیدی ندیدم و خود فرهاد اصرار داشت در آن مقطع در اوج از فوتبال خداحافظی کند.

 ایمان عالمی در مورد پست اینستاگرامی عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی که برخی آنرا به فرهاد مجیدی نسبت داده‌اند اظهار داشت: من در جریان این مسائل نیستم و قطعا افرادی هستند که جواب این صحبت‌ها را بدهند. ولی من چیز مشکوکی در مورد مجیدی ندیدم و خود فرهاد اصرار داشت در آن مقطع در اوج از فوتبال خداحافظی کند.

 

وی ادامه داد: باید از کسانی که این اظهار نظر‌ها را می‌کنند بپرسید و من در جریان کارهای مجیدی نبودم. ولی او خیلی خوب و با انگیزه تمرین می‌کرد و من به عنوان مربی چیز غیر عادی ندیدم.

 

مربی پیشین استقلال تهران و تراکتورسازی در پایان در مورد اینکه آیا محمد مایلی‌کهن برا حضور در ملوان با او تماس گرفته، گفت: مایلی کهن با من تماس گرفت و من در راه انزلی هستم تا اگر قسمت باشد به کادر این تیم اضافه شوم و بتوانم به صعودش به لیگ برتر کمک کنم.

 

 

منبع:میزان