۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیر و کمان:

پاک میون:نعمتی از لحاظ تکنیکی شرایط خوبی دارد

دی اسپورت:سرمربی کره‌ای تیم ملی تیر و کمان کشورمان نسبت به درخشش بانوی پرچمدار کاروان المپیک ایران در این رقابت‌ها اظهار امیدواری کرد و درصد موفقیت وی را بالا دانست.
کد خبر: ۴۴۷۲۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":پارک میون سرمربی کره‌ای تیم ملی تیر و کمان کشورمان در آستانه رقابت‌های المپیک ریو در خصوص شرایط و آخرین وضعیت زهرا نعمتی بانوی پرچمدار کاروان المپیک ایران گفت:

 

نعمتی از نظر تکنیکی در شرایط بسیار خوبی قرار داد و اگر در گذشته در مسابقات و تمرینات دچار استرس می شد اما حال دیگر این مشکل وجود ندارد و با آمادگی خوب روانی در ریو مسابقه خواهد داد.

 

وی افزود:البته موفقیت زهرا نعمتی در بازی های المپیک بستگی به وضعیت او در روز مسابقه دارد که چقدر بتواند خود را کنترل کند تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد اما به هر حال فدراسیون بهترین شرایط را از نظر امکانات و تجهیزات برای وی فراهم کرده است تا دغدغه ای برای آماده سازی نداشته باشد. باید بپذیریم که سطح مسابقات المپیک بسیار بالا است و کسب بهترین نتیجه کار سختی است اما اگر شانس با نعمتی یار باشد به احتمال فراوان درصد موفقیت وی زیاد خواهد بود.

 

وی در پایان در مورد آخرین رکورد زهرا نعمتی در تمرینات خاطر نشان ساخت:رکورد وی نسبت به قبل خیلی فرق کرده است و حتی در تمرینات چندین بار رکورد پارالمپیک خود را که ۶۵۷ بوده را شکسته است. از نظر رکوردی در وضعیت خوبی به سر می برد و اگر بتواند در بازی های المپیک رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده است را تکرار کند امید زیادی به موفقیت وی خواهم داشت.