۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

مهرداد بایرامی:برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه داریم

دی اسپورت:فولادی ها که لیگ شانزدهم را باشکست شروع کرده بودند در دومین گام خود در این رقابت ها باید به مصاف پرسپولیس بروند.
کد خبر: ۴۴۷۴۳

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":قرمز پوشان خوزستانی بعد از شکست مقابل شاگردان رسول خطیبی حالا باید در یک بازی سخت خارج از خانه به مصاف پرسپولیسی بروند که این روزها یکی از آماده ترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ شانزدهم به حساب می آید.در این خصوص پای صحبت های مهرداد بایرامی بازیکن جوان و با تجربه فولادی ها نشستیم که معتقد است شاگردان نعیم سعداوی در اولین گامشان در این رقابت ها بدشانس بودند و حالا می خواهند مقابل پرسپولیس بهترین بازییشان را به نمایش بگذارند.

از شکست فولاد شروع کنیم بازی چطور بود؟

بازی اول را که متاسفانه واگذار کردیم با اینکه حقمان باخت نبود ، باشکست شروع کردیم . ولی به نظرمن نمایش خوبی داشتیم از طرفی چندتا از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و تیم به هماهنگی لازم نرسیده بود با این وجود کادر فنی از عملکرد تیم راضی بودند و در روزی که حقمان باخت نبود شکست خوردیم .امیدوارم در بازی های  آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

مصدومیتت برطرف شد؟

بله مصدومیتم کشیدگی همسترینگ بود که خداراشکر برطرف شده  و پزشکان تیم واقعا برایم زحمت کشیدند انشاالله  به بازی با پرسپولیس می رسم.

بازی با پرسپولیس را چطور پیش بینی می کنی؟

پرسپولیس یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران است  ، یک مربی خوب و حرفه ای دارد.ما هم می دانیم بازی خیلی سختی مقابل تیم خوب پرسپولیس در تهران داریم اما ما امید داریم که جلوی پرسپولیس بتوانیم بهترین نمایشان را داشته باشیم از طرفی بازی مقابل این تیم در هر بازیکنی انگیزه ایجاد می کند ما هم امیدواریم با این انگیزه دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.





با توجه به تغییراتی که داشتید آینده فولاد را چطور می بینی؟

فولاد تیمی است که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در خود دارد با اینکه بازی اول را با باخت شروع کردیم و دلیل آن نرسیدن همه ی بازیکنان و خالی بودن دست کادر فنی بود ،امیدوارم با برطرف شدن این مشکلات در بازی های آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و در نهایت بتوانیم در  جایگاه خوبی قرار بگیریم.

از شرایط خودت راضی هستی؟

با اینکه هفته اول را با بدشانسی از دست دادم امیدوارم از هفته های پیش رو بتوانم به میدان بروم وبازیکن موثری برای تیمم باشم.

 

 

 

 

مصاحبه:مرجان رهو



ترند های روز