۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
نزدیک بود سکته کنم

شمسایی:خطربیخ گوش مافوتبالیستهااست

دی اسپورت: کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: سعی می کنم به خودم بقبولانم که پیر نیستم اما بازی کردن با این شرایط دیگر سخت شده است.
کد خبر: ۴۴۷۶۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، وحید شمسایی درباره مشکلی که برایش به وجود آمد اظهار داشت: هر چه از طرف خدا می رسد خوب و خیر است. الان هم راضی هستم که سلامتم. فشار سنگین در قسمت قلب و تنفسم به وجود آمد و امروز هم آنژیو کردم. سی سی یو و قلب درد و مریضی را حس کردم.

وی در ادامه افزود: یاد گرفتیم که ورزش فقط برد و باخت نیست و باید جنبه سلامتی آن را هم در نظر گرفت. خدا رحمت کند هادی نوروزی و بقیه دوستان را. باشگاه ها باید بازیکنان را موظف کنند تا مراقب خودشان باشند چرا که خطر بیخ گوش ما است.

کاپیتان و سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه اذعان داشت: در فرودگاه شیراز بودم که دست چپم یک تیر عجیب و غریب کشید و به مدت 5، 6 ثانیه به طول انجامید. اگر مدت آن کمی بیشتر بود طبق گفته دکتر می توانست یک سکته بسیار سنگین شود. فشار من ده روی هفت بود و خلبان اجازه نمی داد. سرمهماندار هم زحمت زیادی کشید ولی من خودم مجوز دادم که به تهران بیایم.

وی در ادامه افزود: با اکسیژن تا تهران آمدم. بلافاصله به بیمارستان اتیه رفتم. فشارم روی هجده بود که بسیار خطرناک بود. به خاطر اینکه خانواده ام نگران نشوند کار خطرناکی کردم و ساعت 4 صبح به منزل آمدم اما فردا که دیدم همچنان حالم بد است به بیمارستان جم آمدم و پرسنل اینجا هم از دقیقه 1 مراقب من بودند. سپس به سی سی یو رفتم و آنژیو کردم و الان هم در خدمت شما هستم.

وی در ادامه اذعان داشت: سعی می کنیم که احساس پیری نکنیم و به خودم می قبولانم که پیر نیستم. امروز هم دکتر امامی و دکتر بهلولی گفتند که تلاش می کنیم تا بتوانم بازی کنم اما سخت است. ناخودآگاه وقتی به بیمارستان می آییم جاهای دیگر مثل پا و سر و ... هم درد می گیرد.

شمسایی در پایان گفت: پای چپم در شیراز کاملا بی حس شده بود. به همین دلیل جایی که قبلا عمل کرده بودم الان درد می کند. ان شاء الله این مشکلم حل شد سراغ پایم هم می آیم.