۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
اسدی:

مقابل تماشاگران ماشین سازی مشکلی نداریم

دی اسپورت: کاپیتان تیم فوتبال گسترش تبریز گفت: تبریز از ابتدا نیز یک قطب در فوتبال کشور بوده و این خیلی خوب است که الان سه تیم در لیگ برتر دارد.
کد خبر: ۴۴۷۷۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مرتضی اسدی در خصوص دربی شهر تبریز اظهار داشت: بازی مقابل تیم خوب ماشین سازی برای ما یک بازی سخت است و حساس، اما نه اینقدر که آن را حساس کردند. این بازی دربی است، اما مثل همه بازی های دیگر سه امتیاز بیشتر ندارد و ما باید برای گرفتن این سه امتیاز نهایت تلاش مان را بکنیم.

بازیکن تیم گسترش در پاسخ به این سئوال که اولین بازی تیم ماشین سازی بعد از حدود 20 سال در تبریز قطعا با استقبال هواداران پر شور این تیم روبرو خواهد شد گفت: بازیکنان بزرگ و میدان دیده ای در تیم گسترش بازی می کنند و این باعث می شود که ما در مقابل تماشاگران حریف هم مشکلی نداشته باشیم. چون به طور کلی عادت داریم که مقابل تماشاگران حریف خوب بازی کنیم. گرچه تماشاگران خوب تبریزی معمولا در دربی ها حتی تیم مقابل را هم تشویق می کنند و این رسم بسیار خوبی است.

اسدی خاطر نشان ساخت: تبریز از ابتدا نیز یک قطب در فوتبال کشور بوده و این خیلی خوب است که الان سه تیم در لیگ برتر دارد. تبریز کشش سه تیم در لیگ برتر را دارد و این در انتهای فصل ثابت خواهد شد. چه بسیار فوتبالیست های تبریزی هستند که خارج از تبریز بازی می کردند و می کنند و این نشان می دهد که تبریز می تواند از پس سه تیم در لیگ برتر بر بیاید.