۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
وررزشی که پر طرفدارترش می کنید

نقد و بررسی انتشار قراردادها

پس از انتشار قررار دادهای بلزیکنان لیگ برتر اعلام این لیست با انتقادها بالا گرفت و برخی نیز موافق این حرکت بودند که به نظر در کمتر جایی از دنیا  سابقه اجرایی داشته باشد.
کد خبر: ۴۴۸۴۳

دی اسپورت - میثم حجتی: پس از انتشار قررار دادهای بلزیکنان لیگ برتر اعلام این لیست با انتقادها بالا گرفت و برخی نیز موافق این حرکت بودند که به نظر در کمتر جایی از دنیا  سابقه اجرایی داشته باشد.
در قسمت اول یادداشت گفتیم که بازیکنان فوتبال با چه مشکلات و چالش هایی در دوران فوتبال مواجه می شوند و دستمزد  بالا اما در حد معقول تر چندان هم بی منطق به نظرنمی رسد.
اما در قسمت دوم باید گفت ،این حرکت باعث محبوبیت بیشتر فوتبال بین خانواده ها می شود.
بیشتر والدین در دنیای امروزی با چالشی به نام ایننده فرزندان،انتخاب رشته تحصیلی وورزش فرزندانشان روبرو هستند .
انتشار اینچنینی قراردادهای فوتبالیست ها آنها را وسوسه میکند بدون توجه به استعداد و بعضا علایق فرزند
آنها را روانه مدارس فوتبال کنند .
این در حالیست که حتما از قدیم شنیده اید که یک نکته در بین والدین رایج بود اول درس ،دوم ورزش و بقیه کارها ،اما مطمین  باشید ازین به بعد خواهید شنید اول فوتبال بعد درس ..
در حالی که این وسوسه باعث مقایسه بین ورزش های دیگر و فوتبال می شود و حتما کفه ترازو از نظرمالی در شرایط کنونی جامعه به سمت فوتبال خیلی سنگینی میکند و باعث میشود ورودی ورزش های دیگر بسیار پایین بیاید و یک آمار بسیار وحشتناک در ورودی ورزش پایه بدست آید .
ورود فرزندان جامعه تنها به رشته فوتبال از نظر والدین عقلانی تر از حتی درس خواندن و ورود به  رشته رویایی پزشکی و پرواز و ..  محسوب می شود که در کنار رویای کودکی خود انها برای فوتبالیست شدن  به گمانشان اینده مالی تامین شده ای برای بچه هایشان در سر دارند،در این میان مدارس فوتبال که به  سمت تولید پول رفته اند و تولید بازیکن را فراموش کرده اند کمال استفاده را میبرند .
رشته های دیگر ورزشی هر روز با فقر استعداد روبرو می شود و استدادهایی که هر کدام میتوانستند در یک رشته منهای فوتبال قهرمانانی ارزنده شوند با سر خوردگی در مستطیل سبز از ورزش فراری میشوند و هیچ سودجویی کگهم پیدا نمیشود که بگوید تو به درد یک رشاه وززشی دیگر میخوری و در ان رشته به شکوعگفایی خواهی رسید .
راستی خودمان ورزش را تبدیل به یک شغل پر درامد در انظار عمومی کردیم که در آمدش از سلامتی و قهرمانی اش مهم تر است ،این را فراموش نکنم مبالغ فوتبالیستها را منتشر کردید لااقل مبالغ پایین دریافتی رشته های دیگر را لو ندهیم تا بیشتر ازین دافعه ایجاد نشود.



ترند های روز