۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

عزت‌اللهی: مصدومیتم نگذاشت بیشتر بازی كنم

دی اسپورت:هافبک ایرانی تیم روستوف گفت: صدرنشینی در هفته نخست معیار خاصی ندارد اما خوشحالم كه كار را با قدرت در لیگ روسیه آغاز كردیم.
کد خبر: ۴۴۸۸۵

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":هافبک ایرانی تیم روستوف گفت: صدرنشینی در هفته نخست معیار خاصی ندارد اما خوشحالم كه كار را با قدرت در لیگ روسیه آغاز كردیم.

 سعید عزت‌اللهی درخصوص بازی شب گذشته روستوف در لیگ روسیه اظهار داشت:‌ بازی خیلی خوبی بود و در این مسابقه پرفشار و درگیرانه تیم اورنبرگ فقط برای نباختن مقابل ما قرار گرفته بود. آنها با یک دفاع فشرده و چند لایه به دنبال یک تساوی مقابل ما بودند كه خدا را شكر در دقایق پایانی روی یک فرصت به گل‌رسیدیم و با 3 امتیاز شیرین لیگ را آغاز كردیم.

 

مدافع ملی‌پوش ایران در تیم روستوف درخصوص اینكه چرا مثل بازی قبل مقابل اندرلخت دقایق بیشتری در میدان نبود و در بین دو نیمه تعویض شد، گفت: بعد از مصدومیتی كه مقابل اندرلخت داشتم شرایط خوبی داشتم اما یک تكل توسط بازیكن حریف باعث شد كه ساق پایم آسیب دیده و حسابی ورم كند. در بین دو نیمه آقای بردی‌اف از من پرسید كه می‌توانی ادامه بدهی كه با نشان دادن ورم پایم گفتم اگر شما بخواهید مشكلی ندارم اما ایشان اجازه ندادند.

 

وی افزود: سرمربی تیم بعد از مصدومیتی كه پیدا كردم بین دو نیمه گفت با توجه به بازی چهارشنبه مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان اروپا ریسک نمی‌كند و با بیرون آوردن من از زمین نخواست كه میزان مصدومیتم بیشتر شود. در حال حاضر شرایط درمانی را زیر نظر كادر پزشكی تیم دنبال می‌كنم و اگر مشكل خاصی پیش نیاید به بازی چهارشنبه خواهم رسید.

 

عزت‌اللهی درباره اینكه تیمش كار را در لیگ روسیه با صدرنشینی آغاز كرد و آیا این شرایط می‌تواند تداوم داشته باشد، اظهار داشت: درست است كه هفته اول بازی‌هاست و صدرنشینی معیار خاصی ندارد اما یک شروع با قدرت داشتیم و در بازی پرفشار و درگیرانه با اورنبرگ برنده از زمین خارج شدیم. بدون شک این روند می‌تواند به ما كمک كند تا در ادامه مسابقات با تمركز و روحیه بیشتری كار را پیش ببریم.

 

وی در پایان درباره عملكرد سردار آزمون در این مسابقه و حضور 90 دقیقه‌ای او در این بازی گفت: درباره عملكرد سردار من نباید نظری بدهم و این مسائل را كادرفنی باید جوابگو باشند. با این حال در كل او عملكرد خوبی داشت و خوشحالم كه توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.

 

 

 

منبع:میزان 



ترند های روز