۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
در گفت و گو با دی اسپورت:

مدافع نفت مسجد سلیمان:آقایان حرف از جوانمردی نزنند!

دی اسپورت:مدافع میانی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تمدید قراردادش با این تیم به فاصله یک هفته مانده تا آغاز رقابت‌ها کنار گذاشته شد!
کد خبر: ۴۴۹۲۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":اتابک نمازی مدافع میانی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که با آغاز فصل نقل و انتقالات از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشت و با نظر سهراب بختیاری زاده سرمربی این تیم قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد تا فصل آینده را نیز در این تیم توپ بزند حال در فاصله یک هفته مانده به شروع رقابت‌ها و طی اقدامی مسئولان و سرمربی طلایی پوشان از عدم تمایل به همکاری با وی خبر داده اند.

 

نمازی می گوید:زمانی که سهراب بختیاری زاده هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را بر عهده گرفت طی لیستی که به باشگاه داده بود از تمایل به تمدید قرارداد و همکاری با من خبر داده بود و در همین راستا نیز من قراردادم را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردم و در تمرینات تیم حضور یافتم و بیشتر از یک ماه در کنار ایشان کار کردم تا اینکه به یکباره و طی یکی دو روز گذشته به بنده اطلاع دادند که سرمربی تیم شما را نمی خواهد و برای این پست بازیکن دیگری را در نظر دارد!

 

می خواهم بدانم که چه می شود که در فاصله یک هفته مانده به شروع بازی ها از این تیم کنار گذاشته می شوم در حالی که با باشگاه قرارداد دارم و چون قرارداد من با باشگاه داخلی است و هنوز در هیات فوتبال ثبت نشده است آقایان به خود اجازه می دهند که تعهدات اخلاقی را نادیده گرفته و اقدام به کنار گذاشتن من از تیم کنند.

 

آیا این حرکت جوانمردانه است؟ آیا دلیل این اقدام چیزی جز این است که با دلال به این تیم نیامده ام؟ چطور قبل از اینکه آقای سرمربی مرا از تیم کنار بگذارد با بنده مشورت می کرد اما حال و به یکباره به یک بازیکن بی کیفیت تبدیل شده ام؟

 

وی در ادامه افزود:من فصل گذشته جزو یازده بازیکن برتر لیگ دسته اول بودم ولی حال باید با اقدامات صورت گرفته خانه نشین شوم، در حالی که چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ یکی داشتم. سرمربی تیم اگر بنده را نمی خواست از همان ابتدا باید می گفت یا اینکه یک هفته یا ده روز بعد از شرکت در تمرینات می گفتند نه اینکه یک هفته مانده به شروع مسابقات!

 

و این در حالی است که ایشان مرتبا دم از انسانیت و جوانمردی می زنند، می خواهم بدانم کجای این کار انسانی است؟ و با شرایط پیش آمده چه کسی جوابگوی من و خانواده ام خواهد بود؟

 

نمازی در پایان خاطر نشان کرد:البته نباید از این اقدام سرمربی تیم ناراحت بود چرا که ایشان سابقه و تجربه چندانی در این عرصه ندارد، امیدوارم بتوانند در مسجد سلیمان با موفقیت به کار خود ادامه دهند اما باید این را به خاطر داشته باشند که مردم شهر مسجد سلیمان فوتبالی هستند و فوتبال را خیلی خوب می فهمند.