۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
زمانی: با این سرمایه‌گذاری انتظارات برآورده نشد

تیم امسال از بهترین تیم‌های تاریخ استقلال است

دی اسپورت: عضو هیأت مدیره استقلال گفت: تیم امسال یکی از بهترین‌ تیم‌های تاریخ استقلال است ولی من وقتی بازی را تماشا کردم اصلا راضی‌کننده نبود.
کد خبر: ۴۴۹۷۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حسن زمانی در خصوص شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من بازی را تماشا کردم ولی به نظرم عملکرد تیم و نتیجه اصلا راضی‌کننده  نبود. به نظرم با سرمایه‌گذاری که استقلال انجام داده این خروجی اصلا مناسب نیست. امیدواریم از هفته سوم تیم روی ریل بیفتد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قضاوت در مورد استقلال کمی زود نیست، گفت: ما نگفتیم وضعیت تیم خراب است بلکه می‌گوییم انتظارات را برآورده نکرد. از نظر من این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ استقلال است و از کادر فنی گرفته تا بازیکن هیچ چیزی کم ندارد. من قبلا هم گفته بودم استقلال واقعی از هفته سوم نمایان خواهد شد.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه انتظارش از این تیم چیست، گفت: منصوریان مربی بادانشی است و بازیکنانی که جذب شده‌اند از بهترین‌های لیگ ایران هستند. 2 چیزی که عامل موفقیت یک تیم است در استقلال وجود دارد. اول کادر فنی و دوم بازیکنان خوب و مرحله سوم نیز مدیریت و هیأت مدیره هستند که ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و در تلاش هستند شرایط را برای تیم فراهم کنند.

زمانی در خصوص شایعاتی که پیرامون تغییرات در هیأت مدیره استقلال مطرح می‌شود، گفت: هنوز چیزی قطعی نیست اما ممکن است تغییراتی وجود داشته باشد. شاید هفته آینده نشست هیأت مدیره داشته باشیم و تصمیم‌گیری کنیم ولی تا الان که با شما صحبت می‌کنیم چیزی قطعی نیست.