۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
طهماسبی:

کامیابی نیا یک سال من را خانه نشین کرد

دی اسپورت: دروازه بان فولاد گفت:بعید میدانم که خود عالیشاه هم با قاطعیت بگوید توپ گل شده است.
کد خبر: ۴۵۰۷۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،مهرداد طهماسبی پس از بازی فولاد مقابل پرسپولیس درباره اینکه در این بازی متهم به وقت کشی شد اظهار داشت:من وقت کشی نکردم و هر وقت افتادم دلیلی داشت. یک جا امیری زانویش خورد تو گوش من و نزدیک بود مثل کشتی گیران گوشم بشکند. وقت کشی نبود.

وی درباره اینکه آیا آن توپ وارد دروازه فولاد شد یا نه بیان داشت:صادقانه بگویم نمی دانم آن توپ عالیشاه گل شده بود یا نه. سرعت زیاد بود و چشم من بسته. دوربین ها آنقدر خوب هستند تا بگیرند توپ گل شد یا نه.دروبین های والیبال را دیده اید؟با سرعت توپ را که می گیرند همه فکر می کنند توپ روی خط است. اما یک دروبین مخصوص نشان می دهد که دوربین ها اشتباه کردند.

طهماسبی افزود:تعارف نداریم پرسپولیس دو سال است خیلی فوتبال خوبی بازی می کند و منطقی این است که در مقابل این تیم فوتبال بسته بازی کرد. ما برنامه های مان را پیش بردیم و گل هم زدیم، گلی که خوردیم روی اتفاق بود. امیری هم که از این صحنه ها نمی گذرد.

وی درباره توهین هواداران پرسپولیس گفت: تیم شان عقب بود و من اعتراضی نداریم. توهینی هم نشنیدم. من هم مثل برادر هوادارن.

دروازه بان فولاد افزود:پرسپولیس تیم آماده ایست و ما هم برنامه خاصی برای این بازی داشتیم. در یک جاهایی من هم اشتباه کردم و جا ماندم، اما بچه های ما آنقدر با جان و دل بازی کردند که جای خالی من را پر کردند. 

وی درباره اینکه عالیشاه گفته توپ او گل شد گفت:بعید میدانم که خود عالیشاه هم با قاطعیت بگوید توپ گل شده. من با قاطعیت نمی گویم توپ گل شد یا نه. فاصله من با توپ خیلی نزدیک بود و صادقانه نمی توانم تشخیص دهم.پ

دروازه بان فولاد بیان داشت:درباره لیزری که در چشمم بود باید بگویم که این موضوع من را اذیت کرد.و داور هم به این موضوع توجه نداشت.شاید قانون جدید داوری این است که خطا روی گلرها را نگیرند مثلا گلر را در هوا بزنند خطا نیست. یک جا من توپ را روی هوا گرفتم بازیکن پرسپولیس با زانو مرا زد و توپ را گرفت و داور خطا را نگرفت. خدا راشکر که آن توپ گل نشد.

طهماسبی درباره پیشنهاد پرسپولیس گفت:درود به شرف برانکو که صادقانه با من صحبت کرد و گفت گلر دوم می خوام. مثل بعضی ها نبود که بخواهد فوتبال مرا به چالش بکشد.

وی درباره اینکه کامیابی نیا گفته بود او دوست صمیمی اش است بیان داشت:کمال راست می گوید.او دوست صمیمی من است اما همین دوست صمیمی ام چند سال پیش زد پای من را شکست و یک سال خانه نشینم کرد.