۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳

دکتر وحدت در هیئت پزشکی استان بوشهر ابقاء شد(تصاویر)

مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی استان با حضوردکترمحمد بنی جمالی ، باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان ، اشکانی مسئول اموراستان های فدراسیون پزشکی ورزشی ، بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان،و اعضای مجمع پیش از ظهر دیروز برگزارشد
کد خبر: ۴۵۱۱۹

مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی استان با حضوردکترمحمد بنی جمالی ، باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان ، اشکانی مسئول اموراستان های فدراسیون پزشکی ورزشی ، بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان،و اعضای مجمع پیش از ظهر دیروز برگزارشد که دکتر سودابه وحدت رئیس پیشین این هیئت به مدت 4 سال دیگر درسمت خود ابقاءشد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هیئت پزشکی ورزشی پشتوانه برای45 هیئت استانی و 380 هیئت شهرستانی می باشد.

 

 احمد بهروزیانفرد افزود: بیمه ورزشی ورزشکاران هیئت های ورزشی یکی از تاکیدات اداراه کل ورزش و جوانان استان است که

 هیئت پزشکی ورزشی استان روی ان نظارت دارد.

 

وی اضافه کرد: در بعد آموزش هم دوره های مستمری از جمله دوپینگ و مکمل های ورزشی در سطح استان برگزار می کند.

 

 بهروزیان فرد خاطر نشان کرد:روی مراکز نفتی استان از جمله خارگ در پوشش بیمه های ورزشی می بایست نظارت بیشتری صورت گیرد تا آمار واقعی ورزشکاران این جزیزه و همچنین منطقه اقتصادی انرژی پارس به هیئت پزشکی ورزشی استان ارائه شودکه در این زمینه فدراسیون یاری رسان هیئت استان باشد.

 

دکترمحمد بنی جمالی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در این آیین گفت:بحث تمر کز زدایی ارائه خدمات پزشکی به هیئت ها پزشکی ورزشی استان های کشور از سوی فدراسیون در بحث تجهیزات آغازشده که بزودی این خدمات به استان بوشهر ارائه می شود.

 

وی اضافه کرد: بحث یکساله شدن خدمات بیمه ورزشکاران استان بوشهر از سال 96 اجرایی می شود که این امر باعث ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران  استان بوشهر می شود.

 

 وی در پایان گفت: کاروان پزشکی ورزشی ایران هفته گذشته به ریو برزیل اعزام شدو تمام ورزشکاران اعزامی به این مسابقات با انجام آزمایش های صورت گرفته در سلامت پزشکی بسر می بردند.

 

در این آئین سه کاندیدا برای پست ریاست این هیئت پزشکی ورزشی استان دکترمحمدرستگار انصراف داد و دو کاندیدا مهدی مهدوی مرتضوی و دکترسودابه وحدت با هم رقابت کردند که دکتر وحدت با 14 رای به مدت 4 سال دیگر در این سمت ابقاء شد.