۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

مهدی مومنی:می خواهیم باز هم شگفتی ساز شویم

دی اسپورت:شاگردان اکبر پورموسوی بعد از متوقف کردن قرمز پوشان تبریزی در هفته اول رقابت های لیگ شانزدهم، با شکست استقلال تهران نشان دادند که می خواهند از عنوان قهرمانیشان دفاع کنند.
کد خبر: ۴۵۲۲۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":آبی پوشان خوزستانی بعد از تساوی مقابل تراکتور مدعی، در دومین گامشان از رقابت های لیگ شانزدهم استقلال تهرانی را شکست دادند که با وجود ستاره هایش مقابل شاگردان پورموسوی ناکام ماند.بدون شک یکی از نقاط جالب دیدار دو تیم آبی پوش تقابل مهدی مومنی بازیکن جوان خوزستانی هابا تیم سابقش بود که با دلخوری از جمع شاگردان علی منصوریان جدا شده  و با به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و منطقی نشان داد که به حقش در استقلال نرسیده است.در این خصوص پای صحبت های هافبک خوزستانی ها نشستیم که معتقد است قهرمانان سال گذشته لیگ می خواهند ثابت کنند که نتایج خوب گذشته شان شانسی نبوده است .

از بازی بگو بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود به نظرم هم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند و هم کسانی که از تلوزیون بازی را تماشا می کردند  از دیدن این بازی لذت بردند.ما در خانه خودتمان بازی می کردیم و از نظر بدنی برای این دیدار آماده بودیم و تمرکزمان را روی کسب سه امتیاز گذاشته بودیم .در نیمه دوم با گلی که زدیم شرایط تیم  بهتر شد و خداراشکر توانستیم از این بازی سربلند خارج شویم. چون سال گذشته قهرمان شدیم بچه ها انگیزه زیادی دارند که نتیجه سال گذشته را تکرار کنند به همین دلیل در این دو بازی  تمام تلاششان را انجام دادند که ثابت کنند نتایج سال گذشته برحسب توانایی هایشان بوده است.

یعنی  امسال هم می خواهید شگفتی ساز شوید؟

همان طور که می دانید ما بازیکنان اسم و رسم داری نداریم و صدردصد با توجه به نمایشی که در دو هفته ابتدایی داشتیم می خواستیم این موضوع را ثابت کنیم. ولی باید بیشتر تلاش کنیم و در زمین برای یکدیگر فداکاری کنیم تا بتوانیم دوباره برای مردم خوب خوزستان بدرخشیم.

از خودت بگو بهترین بازیکن زمین شدی،به نظر می رسد خیلی مقابل تیم سابقت انگیزه داشتی؟

هر بازیکنی جلوی استقلال و پرسپولیس انگیزه دارد اما من کلا این طور نیستم و جلوی هر تیمی که بازی کنم انگیزه دارم . اما با توجه به اینکه استقلال تیمی بود که مدتی در آن حضور داشتم و خیلی هم دوستش دارم و از طرفی چون در استقلال به من ،حقم را نداند من هم در این بازی تلاش کردم تا ثابت کنم حقم این نبوده است.به هرحال من همیشه سعی کردم طوری بازی کنم که جزو بازیکنان خوب زمین باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم.





فکر می کنم برخلاف گذشته می توانی در استقلال خوزستان به اهدافت برسی؟

بله همین طور است اما به نظرم باید وقتی در تیمی بازی می کنی شرایط طوری باشد که کادرفنی بتوانند به بازیکن اعتماد کنند و خداراشکر آقای پورموسوی به من اعتماد کردند . به نظرم باید به ایشان تبریک گفت  چون مربی نترسی هستند و توانستند جلوی تیم خوب استقلال چنین نتیجه ای بگیرند و برد شیرینی کسب کنند.

بازی با سپاهان را چطور پیش بینی می کنی؟

به هرحال هفته آینده بیرون خانه بازی داریم و بازیکنانمان باید جلوی مربی سابقشان بازی کنند  اما در این مدتی که در تیم حضور داشتم متوجه شدم که بازیکنان ما به فکر پیشرفت هستند و به حواشی اهمیتی نمی دهند .ما  در بیرون و داخل خانه به برد فکر می کنیم مطمئنا هفته ی آینده هم با تلاش می توانیم به اهدافی که در ذهن داریم برسیم.

مصاحبه:مرجان رهو


ترند های روز