۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
رقیب بالای 23سال برای بیرانوند می آوریم

برانکو:از رضاییان ناراحت نیستم

دی اسپورت: سرمربی پرسپولیس گفت:گسترش با امثال خسوس و خلعتبری و پریرا کار ما راسخت می کند.
کد خبر: ۴۵۲۶۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، برانکو ایوانکوویچ در خاتمه تمرین امروز پرسپولیس درباره حضور دروازه بان اوکراینی در جمع سرخپوشان اظهار داشت: دروازه بان جدید ما 19 ساله است و تا آخر هفته در کنار ما خواهد بود تا ببینیم آیا به درد ما می خورد یا خیر؟

وی درباره بازی با گسترش گفت: با گسترش بازی داریم که خوب تقویت شده است و با امثال خسوس و خلعتبری و پریرا کار ما را سخت می کند.قبلا گفته ام که هر بازی برای ما سخت است اما ما در هر بازی می رویم تا نتیجه مورد نظرمان را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط لباس های فدراسیون فوتبال و اینکه جیووا اسپانسر پوشاک پرسپولیس هم هست گفت: این سوالی نیست که من بخواهم درباره آن صحبتی کنم. ما تازه با این شرکت قرارداد بسته ایم و آن ها قول بهترین کیفیت را به ما داده اند. در هر حال باید این مساله را با باشگاه مطرح کرد.

برانکو درباره برنامه 90 دیشب و ایراداتی که به داوری در این برنامه گرفته شد، اذعان داشت: متاسفانه از  هفته دوم ما به داوری انتقاد داریم. ما به داوری اعتماد داریم اما امیدوارم اشتباهات تکرار نشود. گلی که خوردیم هم می توانست خطا روی ربیع خواه باشد.

برانکو در ارتباط با مراحل جذب بازیکن خارجی برای تیم تصریح کرد: ویزا گرفتن، تهیه بلیت و.. مسایل دیگری هم که هست که باید برای بازیکن برطرف شود. 

سرمربی پرسپولیس درباره موقعیت های زیادی که بازیکنان این تیم در بازی با فولاد از دست داده اند گفت: نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم اما انتظار دارم عادلانه صحبت شود و اعتقاد دارم که داور دیروز بی غرض داوری کرد اما اشتباه کرد. خودم هم تمرکز دارم که کیفیت تیم را بالاتر ببرم. چون بازیکنان خیلی دیروز تلاش کردند و باز هم تعداد زیادی هوادار آمده بودند که 90 دقیقه ما را تشویق کردند. خیلی متاسفیم. هم من و هم بازیکنان که می خواستیم در ابتدای فصل به هواداران هدیه بدهیم. ما خیلی از فولاد بهتر بودیم و معمولا این شانس ها باید گل شود.

وی درباره حضور دروازه بان جدید در پرسپولیس اذعان داشت: ما در توافق برای گرفته دروازه بان جدید خیلی پیش رفته ایم و قطعا دروازه بانی که می گیریم بالای 23 سال خواهد بود تا امتحان پس داده باشد. زیرا می خواهیم رقیب خوبی برای بیرانوند باشد.

برانکو درارتباط با آنالیزورهای فصل پیش تیم و جدایی آنها از سرخپوشان گفت: یکی از آنالیزورهای ما در کنارمان است ولی یک از آن ها دیگر در کنار ما نیست.

وی درباره رامین رضاییان و درخواست رامین برای بازگشت به تیم بیان داشت: من از رامین ناراحت نیستم که بخواهم او را ببخشم یا خیر. الان جایی در تیم نداریم و سهمیه ما پر شده است. هیچ مشکلی نیست و او حق دارد به فکر آینده خود باشد. او بازیکنی کلیدی بود اما الان چطوری می شود جای خالی برایش به وجود آید؟ این سوالی نسبی است و در سوال نسبی نمی توان جواب قطعی داد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط آرام طبع تصریح کرد: آرام طبع هم نرم نرم تمرین می کند و خود را به ما می رساند.

برانکو درباره تاخیر امروز انصاری خاطرنشان کرد: او کار اداری داشت؛ امروز انصاری پیش طاهری جلسه داشت و دیر آمد.