۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
در نشست مطبوعاتی سرمربی تیم گل گهر مطرح شد:

بگوویچ:هدف ما حضور در جمع شش تیم برتر است

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی که صبح امروز (دوازدهم مرداد ماه) برگزار شد در پاسخ به خبرنگاران رسانه های مختلف پیرامون مسائل مطرح شده به بحث پرداخت و پاسخگوی سوالات آنان بود.
کد خبر: ۴۵۲۸۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی که صبح امروز (دوازدهم مرداد ماه) برگزار شد در پاسخ به خبرنگاران رسانه های مختلف پیرامون مسائل مطرح شده به بحث پرداخت و پاسخگوی سوالات آنان بود:

 

_پیشاپیش فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران ورزشی تبریک می گویم.

 

_در زمان عقد قرارداد و پذیرفتن هدایت تیم گل گهر برنامه بلند مدت باشگاه به بنده ارائه شد، برنامه ای که یک شبه آنرا نمی توان اجرا کرد و اجرایی شدن آن به زمان نیاز دارد چون راهبردی است و قدم به قدم نیاز به پیشروی دارد و در شش ماه یا یک سال نمی توان به هدف مورد نظر دست یافت و عملی شدن برنامه های باشگاه نیازمند یک برنامه طولانی مدت است.

 

_از مربیان سال های گذشته تیم گل گهر مخصوصا قاسم شهبا تشکر می کنم بابت اینکه زحمات زیادی را برای این تیم کشیده اند و همچنین تشکر از مربیان رده های پایه که بازیکنان جوان و مستعدی را به تیم بزرگسالان باشگاه معرفی کرده اند که این امر نشان دهنده پیشرفت ورزش سیرجان است.

 

_هدف تعیین شده از سوی باشگاه قرار گرفتن تیم در جمع شش تیم برتر لیگ یک است و در این راه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

_از لحظه ورود به تیم تلاش کرده ام گروهی از بازیکنان جوان و با استعداد را انتخاب و ساماندهی کنم، که البته در این راه با بازیکنان جوان و مستعدی روبرو شدم که می توانند به تیم اصلی اضافه شوند و حتی بعضی از این بازیکنان می توانند در دیدار نخست ما مقابل تیم راه آهن به میدان بروند.

 

_هم زمان با شروع کار در تیم گل گهر لیست بازیکنان مورد نظر خود را تحویل باشگاه دادم و سعی کردیم در هر پست ۴ بازیکن جذب کنیم البته در چهارچوب بودجه تعیین شده از سوی باشگاه.

 

_در روند جذب نفرات با هیچ بازیکنی به صورت مستقیم وارد مذاکره نشده ام چرا که این سبک کاری من است و از اصول حرفه ای در فوتبال که تمامی مربیان بزرگ دنیا این اصل را رعایت می کنند.

 

_در حال حاضر مشکل ما در خط حمله است که تا به این لحظه نتوانسته ایم بازیکن با کیفیتی را جذب کنیم و نفراتی که مد نظر ما قرار داشته اند با باشگاه های دیگر قرارداد بسته اند.

 

_در حین برگزاری اردوی آماده سازی با مشکلاتی مواجه بودیم چون دیر شروع به کار کردیم و به همین دلیل نتوانستیم بازی های تدارکاتی زیادی برگزار کنیم و تنها سه بازی انجام دادیم و مسلما از این نظر در هفته های ابتدایی با مشکل روبرو خواهیم شد تا رفته رفته به ثبات لازم دست پیدا کنیم، تلاش ما این است که در هر بازی پیروز از میدان خارج شویم و این انگیزه در بین بازیکنان ما وجود دارد.

 

_در هر تیمی که کار کرده ام تلاشم بر این بوده است که تیمم در رتبه های بالای جدول حضور داشته باشد و اگر به رزومه بنده توجه کنید به این مسئله پی خواهید برد.

 

_اهل حاشیه نیستم و کار من در زمین فوتبال است.

 

_وقتی مذاکراتم را با باشگاه شروع کردم مسئولان باشگاه از داشتن برنامه بلند مدت صحبت کردند و اینکه اولین هدف ما حضور در بین شش تیم برتر است و در وهله دوم قرار گرفتن در جمع سه تیم بالای جدول و کسب سهمیه صعود و در کنار این مسائل کشف و معرفی بازیکنان جوان و اضافه کردن آنها به بدنه تیم اصلی.

 

_فیلم پنج بازی آخر تیم در فصل گذشته را نگاه کرده ام برای اینکه تیم گل گهر را به خوبی آنالیز کنم به جز پست های دروازه بان که مجید غلامی بود و از این تیم جدا شد و یکی دو بازیکن خط دفاع اعلام کردم که باید در تمام پست ها نفرات جدید جذب شوند.

 

_هر بازیکنی که به تیم آمده است کاملا آنالیز شده است و سعی کردیم بهترین بازیکنان را در هر پست جذب کنیم و ملاک بنده برای انتخاب بازیکنان جدیت و شخصیت بازیکن بوده است، تنها یک مهاجم نوک خوب کم داریم که البته در روزهای آینده بدنبال جذب یک بازیکن خوب در این پست خواهیم بود.

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی