۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

ایران پوریان: به پرمهره بودن جام نمی‌دهند

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی نور ورزشگاه تختی خیلی بد بود و نمی‌شد توپ را دید.
کد خبر: ۴۵۳۱۸

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، محمد ایران‌پوریان در مورد تساوی تیمش در بازی با صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: بازی کاملاً یک طرفه بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی دقتی از دست دادیم و دو امتیاز بازی از دستمان رفت.

 

وی در مورد دومین تساوی تیمش هم گفت: خودتان دیدید که در هر دو بازی حقمان برد بود ولی در استفاده از موقعیت‌هایمان دقت کافی نداریم. البته خط حمله خوب و با تجربه‌ای داریم و امیدوارم از بازی بعدی مقابل پیکان به روزهای خوبشان برگردند.

 

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد نور ورزشگاه تختی آبادان تصریح کرد: ممکن است بگویند بهانه می‌آورد ولی نور ورزشگاه واقعا مشکل داشت و توپ در خیلی از صحنه‌ها در دید ما نبود. این مشکلات در کیفیت بازی تأثیر زیادی دارد و باید رفع شود.

 

ایران‌پوریان در مورد ورزشگاه اختصاصی تراکتور توضیح داد: ورزشگاه اختصاصی خودمان هم واقعا در شرایط مسابقه نیست و امیدوارم ورزشگاه یادگار امام زودتر درست شود. این بدشانسی بزرگی برای تیم‌ ما بود که باید لیگ را در این شرایط شروع کنیم.

 

وی در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ شانزدهم اظهار داشت: هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند و انتظارشان‌هم برای ما کاملاً محترم است. تیم خوبی بستیم و مهره‌های خوبی داریم ولی بابت پرمهره بودن به کسی جام نمی‌دهند و باید تلاش کنیم.

 

بازیکن با تجربه تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان درمورد تمجید قلعه‌نویی از او و این‌که گفته بود به رامین رضاییان نیازی نداریم گفت: ایشان به من لطف دارد و خوشحالم که آنقدر مرا قبول دارد و این حس بین ما دوطرفه است. ولی من هیچ مشکلی با آمدن رقیب در پست خودم ندارم و در سال‌های گذشته هم در پست خودم بازیکنان زیادی بودند که رقابت می‌کردیم و از آمدن هر بازیکنی پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

منبع: میزان