۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
در نشست مطبوعاتی مدیر عامل تیم گل گهر مطرح شد:

جواهری:بدنبال حضور در رده های بالای جدول هستیم

دی اسپورت:مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی که روز گذشته برگزار شد در پاسخ به خبرنگاران رسانه های مختلف پیرامون مسائل مطرح شده به بحث پرداخت و پاسخگوی سوالات آنان بود.
کد خبر: ۴۵۳۸۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی که روز گذشته برگزار شد در پاسخ به خبرنگاران رسانه های مختلف پیرامون مسائل مطرح شده به بحث پرداخت و پاسخگوی سوالات آنان بود.

 

در ابتدای این نشست محمد جواهری مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان به ارائه گزارشی از عملکرد این باشگاه در سال گذشته و اقدامات صورت گرفته در سال جاری پرداخت و خطاب به رسانه ها و خبرنگاران گفت:بر اهمیت نقش رسانه ها تاکید داریم و باشگاه گل گهر این مسئله را بعنوان یک اصل پذیرفته است مانند همیشه بدنبال تعامل و فضایی سازنده در ارتباط با رسانه ها هستیم درب باشگاه و اتاق من بر روی رسانه ها و خبرنگاران باز است و آمادگی دریافت پیشنهادات و انتقادات را داریم.

 

_اهم صحبت های مدیر عامل باشگاه گل گهر بدین شرح بود:

 

_در زمینه مسائل فرهنگی چاپ کتاب شهدای ورزشکار سیرجان را در دستور کار داریم و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته و مراحل آماده سازی و تدوین این کتاب در دست اقدام است.

 

_تفاوت باشگاه گل گهر با سایر باشگاه های استان کرمان اهمیت دادن به مقوله فعالیت در زمینه ورزش کارگری است به نحوی که امروز ۲۲ تیم و ۶۶ رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان مشغول فعالیت هستند.

 

_تیم فوتبال جوانان ما در سال گذشته عملکرد خوبی داشت و موفق شد با قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد که این مسابقات از اوایل شهریور ماه آغاز خواهد شد.

 

_عملکرد کانون های استعداد یابی ما نیز مثبت بوده است تا جایی که می توان گفت ۲۰ بازیکن از کانون های مختلف استعداد یابی ما به اردوهای تیم های ملی راه یافته اند و هم اکنون نیز در مراحل نهایی این اردوها حضور دارند.

 

_مجموعه ورزشی گل گهر به صورت موقت به ما تحویل داده شده است که در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری رسمی خواهد رسید، هم اکنون نیز تعدادی از سالن های ورزشی این مجموعه به بهره برداری کامل رسیده است.

 

_در خصوص کسب مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا باید گفت با تشخیص کارشناس مربوطه فدراسیون فوتبال در این زمینه که بازدیدهایی را از مجموعه ورزشی گل گهر بعمل آوردند خوشبختانه باشگاه گل گهر موفق شد در بسیاری از آیتم ها نمره قبولی کسب کند و از این نظر گام بلندی را در جهت اخذ این مجوز برداشته ایم.

 

_چشم انداز باشگاه توسط کارشناسان خبره امر ورزش در دست بررسی و تدوین است و بزودی تعریف و عملی خواهد شد.

 

_در بحث ساماندهی کانون های هواداری با باشگاه های موفق در این زمینه در حال تعامل هستیم.

 

_از سال گذشته بحث آموزش مربیان سیرجانی را در دستور کار قرار داده ایم و با نگاه مثبت هیات مدیره این روند در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

 

_در بخش تاسیس آکادمی فوتبال رایزنی های لازم را برای صدور مجوز فعالیت با فدراسیون انجام داده ایم و از وجود سرمربی تیم بزرگسالان به این منظور بهره خواهیم جست. به احتمال فراوان با پیگیری های لازم از سوی باشگاه ظرف یکی دو ماه آینده این مجوز را دریافت خواهیم کرد.

 

_سرپرست تیم فوتبال گل گهر ، رضا فتح آبادی از سوی باشگاه بعنوان مسئول مستقیم مذاکره کننده با بازیکنان مد نظر سرمربی تیم انتخاب و معرفی شد.

 

_در فصول گذشته همواره سایه سقوط را بر سر خود حس کرده ایم به همین منظور در وهله اول در فصل آتی خواسته ایم که متفاوت از گذشته و در رده های بالای جدول حضور داشته باشیم و در وهله دوم نیز نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر خواهیم داشت.

 

_وینگو بگوویچ با جو ورزش کرمان آشنا است و با توجه به اینکه سال ها است در تیم های مختلف لیگ یکی کار می کنند و مربی با تجربه ای هستند در جلساتی که برای انتخاب سرمربی تیم با هیات مدیره داشتیم تصمیم گرفتیم که از وجود ایشان بهره ببریم چرا که در بین گزینه های مد نظر ما بهترین بودند.

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی