۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

سپاهان گفته بودنوروزی باپاسپورت ایرانی بیاید

دی اسپورت: مدیر برنامه های بازیکن دو رگه سپاهان گفت:ما تا کنون به مدیریت سپاهان اطمینان کردیم و همچنان امیدواریم که مشکل این بازیکن حل شود.
کد خبر: ۴۵۴۲۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، درباره حضور دنیل نوروزی در سپاهان اظهار داشت: شرایط دنیل نوروزی در فوتبال دانمارک بسیار خوب بود. اما واقعیت این است که هدف نوروزی از حضور در لیگ برتر ایران، افزایش شانسش برای رسیدن به تیم ملی بود.از آنجایی که یک هجمه روی بازیکنان دو رگه برای انتخاب شدن در تیم ملی ایجاد شده بود، کی روش اقبال چندانی به استفاده از بازیکنان دو رگه ای که خارج از کشور بازی می کنند ندارد. به همین دلیل، دنیل تصمیم گرفت تا به ایران بیاید و بیشتر در معرض دید مربیان تیم ملی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نوروزی می توانست از اول با پاسپورت دانمارکی اش به ایران بیاید و هیچ مشکلی هم بابت خدمت سربازی نداشته باشد. اما از طرف باشگاه سپاهان به ما گفتند که با پاسپورت ایرانی بیاید تا یک سهمیه بازیکن خارجی برای این تیم باقی بماند. در همین رابطه قول هایی هم به ما دادند و گفتند که دنیل دچار مشکلی از بابت خدمت نمی شود. اما متاسفانه این صحبت ها به واقعیت تبدیل نشد و الان نوروزی دچار این مشکل شده و نمی تواند بازی کند.ما تا کنون به مدیریت سپاهان اطمینان کردیم و همچنان امیدواریم که مشکل این بازیکن حل شود. 

مدیر برنامه نوروزی در پاسخ به این سئوال که اگر به هر دلیلی مشکل نوروزی حل نشود و نتواند در سپاهان بازی کند، آیا برای ادامه فوتبال به دانمارک باز می گردد یا حاضر می شود در یک تیم نظامی ایرانی بازی کند گفت: واقعیت این است که ما هنوز به فاز دوم که جدایی از سپاهان باشد فکر نکردیم. منتظریم اول تکلیف این طرف معلوم شود بعدا به فاز دوم فکر کنیم. اما در کل باید بگویم که نوروزی به ایران نیامد که خیلی زود از ایران برود.