۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با نایب رئیس فدراسیون فوتبال

اعطای امتیاز لیگ دسته 3 فوتبال به شهرستان بیجار

دی اسپورت: حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.
کد خبر: ۴۵۴۶۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "، در این دیدار که در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بر لزوم حمایت فدارسیون از فوتبال در راستای تقویت تیم‌های حاضر در رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور تاکید کرد.

در این نشست؛ پیرامون مشکلات و دغدغه های تیم‌های استان در رقابت‌های مختلف کشوری بحث و بررسی شد و علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال قول همکاری در زمینه‌های مختلف در راستای کمک به حل مسایل پیش روی تیم‌ها داد.

حامد جولائی اظهار کرد: تلاش مجموعه دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان کاهش حداکثری دغدغه‌های تیم حاضر در لیگ‌های کشوری و تقویت آنان برای حضور قدرتمند در فصل جاری رقابت‌ها است.

جولائی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای خواسته‌ جامعه ورزشی شهرستان کامیاران از سوی مسئولان فدراسیون پیگیر احیای مجدد تیم شهرداری کامیاران نماینده کردستان در رقابت‌های دسته 2 هستند.  

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با نایب رئیس فدراسیون فوتبال و بنا به درخواست نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی و جامعه ورزش این شهرستان، امتیاز حضور در رقابت‌های لیگ دسته 3 کشور  به تیم پرسپولیس ماهان بیجار اعطا شد.

شهرداری کامیاران در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور و تیم‌های آبیدر سنندج و ایستک مریوان به عنوان نماینده استان کردستان در مسابقات لیگ دسته 3 فصل گذشته حضور داشتند.