۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
در گفت و گو با دی اسپورت:

زنگیان:افتخارم این است که سالم کار می کنم

دی اسپورت:مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان که پس از تمدید قراردادش از این تیم کنار گذاشته شد با پیوستن به نساجی مازندران گویا برای بار دیگر با این چالش مواجه شده است!
کد خبر: ۴۵۴۷۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان که پس از تمدید قراردادش از این تیم کنار گذاشته شد بعد از پیوستن به نساجی مازندران در حالی که فکر می کرد کابوس هایش به پایان رسیده است و یک فصل فوتبالی خوب را در این تیم سپری می کند برای بار دیگر و این بار از لیست این تیم مازندرانی کنار گذاشته شد!

 

معضلی که متاسفانه به نظر می رسد که دارد به یک اپیدمی تبدیل می شود و هر روز شاهد کنار گذاشته شدن بازیکنی جدید از لیست برخی تیم ها هستیم.

 

زنگیان می گوید:پس از مشکلاتی که در تیم گل گهر برای من بوجود آمد مسئولان تیم نساجی با من وارد مذاکره شدند و پیشنهاد بازی کردن در این تیم را به بنده ارائه کردند و در این راه پیگیری های زیادی را نیز انجام دادند، با این اوصاف بود که با تیم نساجی قرارداد بستم و مورد تایید اعضای باشگاه نیز بودم، همه چیز خوب پیش می رفت، یک بازی دوستانه خیلی خوب هم انجام دادم فردای روز بازی به همراه تیم به تمرین پرداختم تا اینکه تمرینات تعطیل شد پس از شروع مجدد تمرینات و در حالی که برای تمرین با سایر نفرات در زمین حاضر شدم متوجه شدم که آمدن من باعث ناراحتی لیدرها و چند بازیکن تیم شده است که به نظر می رسد همه کاره و تصمیم گیرنده مسائل تیم هستند! و هر چه بگویند آقایان بی چون و چرا اجرا می کنند!

 

به مسئولان باشگاه می گفتند فلان بازیکن را بیاورید و فلان بازیکن را کنار بگذارید و روز بعد این اوامر اجرایی می شد!

 

وی ادامه داد:من در زندگی ام نه به کسی باج داده ام و نه خواهم داد، تا به این لحظه نیز سالم فوتبال بازی کرده ام و فکر می کنم از این حیث بازیکن بزرگی بوده ام و به این مسئله نیز افتخار می کنم.

 

زنگیان در پایان اذعان کرد:یک سوال ذهن مرا درگیر کرده است و آن هم اینکه چرا فوتبال ما به این شکل و حال و روز در آمده است؟ اگر یک بازیکن پس از عقد قرارداد با باشگاهی به باشگاهی دیگر بپیوندد این کار غیر اخلاقی تلقی می شود و باشگاه متضرر حق شکایت و پیگیری مسئله را برای خود محفوظ می داند اما زمانی که بحث باشگاه ها و پای بند نبودن بعضی از آنها به مسائل اخلاقی پیش می آید بازیکن هیچ حقی در این زمینه ندارد و صدایش به جایی نمی رسد؟

 

در مصاحبه قبل گفتم که باشگاه گل گهر در حق من خیانت کرده است و مسئولان این باشگاه با من رفتاری را انجام دادند که اصلا حرفه ای و اخلاقی نبوده است، حال آقایان می گویند به خاطر مصاحبه ای که علیه باشگاه و تیم انجام داده ای مبلغ باقی مانده قراردادت را پرداخت نخواهیم کرد!

 

از مسئولان فدراسیون و بزرگان فوتبال خواهش می کنم به این مسائل ورود کنند و به مشکلات پیش آمده رسیدگی کنند و در این راستا از تمام بازیکنانی هم که چنین شرایط مشابه ای دارند خواهش می کنم که ساکت نمانند و این مشکلات و مسائل را انتقال داده و رسانه ای کنند تا افراد غیر فوتبالی مشخص شوند و با آنها برخورد شود.