۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷

صعودروستوف درلیگ قهرمانان باگلزنی آزمون

دی اسپورت: تیم روستوف با گلزنی سردار آزمون توانست اندرلخت بلژیک را در بروکسل شکست دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.
کد خبر: ۴۵۴۸۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، تیم روستوف روسیه بامداد امروز (پنجشنبه) در بازی برگشت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا در بروکسل رو در روی تیم اندرلخت بلژیک قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر میزبان مطرح خود را شکست داد.

کریستین نوبوآ و سردار آزمون در دقایق 28 و 47 دروازه تیم پرستاره اندرلخت بلژیک را باز کردند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند. بازی رفت این دو تیم در روسیه با نتیجه تساوی دو - دو خاتمه یافته بود.

سردار آزمون از ابتدا در ترکیب اصلی روستوف به میدان رفت و در دقیقه 57 جای خود را به دیمیتری پولوز داد. سعید عزت اللهی نیز در دقیقه 74 به جای بوخاروف در ترکیب روستوف قرار گرفت.

سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی پوش ایرانی روستوف ستاره های تیمشان در دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر اندرلخت بلژیک بودند و نقش مهمی در صعود روستوف به مرحله بعدی این رقابت ها ایفا کردند. عزت اللهی در بازی رفت برای روستوف گلزنی کرد و سردار آزمون نیز با به ثمر رساندن گل دوم این تیم در بازی برگشت نقش اساسی در پیروزی برابر حریف بلژیکی داشت.