۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

بابا محمدی: ایرانجوان از تیمهای خوب لیگ یک است

بعد از دیدار دوستانه دیروز ایرانجوان بوشهر که به برتری قرمزهای بوشهری به پایان رسید به سراغ خرید جدید این تیم در خط حمله رفتیم تا نظرات او را در خصوص تیمش جویا شویم.
کد خبر: ۴۵۵۴۶


به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، بعد از دیدار دوستانه دیروز ایرانجوان بوشهر که به برتری قرمزهای بوشهری به پایان رسید به سراغ خرید جدید این تیم در خط حمله رفتیم تا نظرات او را در خصوص تیمش جویا شویم.بابا محمدی مهاجمی که از گیتی پسند به بوشهر آمد در اولین حضورش در این تیم در دیداری دوستانه به میدان رفت و اتفاقاً یک گل از سه گل این تیم را به ثمر رساند.


وی در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت در خصوص حضورش در ایرانجوان گفت:آقای خرمزی و حسین کیانی از من دعوت کردند که به بوشهر بیاییم و در ایرانجوان بازی کنم و قرارداد من هم با این تیم یکساله است.


مهاجم جدیدی بوشهری ها در خصوص ایرانجوان هم گفت: من روز اول است که به این تیمی آمده ام ولی بچه ها خوب و جوانی دارند و ایرانجوان از تیمهای خوب لیگ یک بوده و همیشه در میانه یا رده های بالای جدول لیگ بوده است.


وی در خصوص دور شروع کردن تمرینات این تیم هم افزود: امسال بجز دو ، سه تیم مدعی که وضعیت مالی خیلی خوبی دارند، مابقی تیمها دور شروع کردند که اینجا هم بخاطر شرایط آب و هوایی سختی که وجود دارد و ما هر وقت برای بازی به بوشهر می آمدیم این شرایط را داشتیم و واقعاً سخت بود.

 

 

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری