۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

مرتضی قدیمی پور: فقط برای برد به زمین می رویم

دی اسپورت:مشکی پوشان مشهدی بعد از تساوی در دربی حالا باید در خانه از شاگردان حسین فرکی پذیرایی می کند.
کد خبر: ۴۵۶۹۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" : قرمز و سیاه پوشان مشهدی که لیگ شانزدهم را با پیروزی مقابل ذوب آهنی ها آغاز کرده بودند در دوین بازیشان در دربی مشهد به تساوی دست پیدا کردند و حالا باید در خانه از نارنجی پوشان کرجی پذیرایی کنند.با مرتضی قدیمی پور سنگربان جوان مشهدی ها که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و می خواهد با درخشش در تیم جدیدش و با کسب تجربه به تیم محبوبش برگردد، در خصوص شرایطش در این تیم و هدف گذاری باشگاه در بازی های پیش رو گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر از شرایط این روزهای تیم مشهد؟

خداراشکر همه چیز خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و الان هم از همه لحاظ آماده هستیم.

دربی  چطور بود؟

دربی هم خوب بود و همان طور که دیدید تا دقایق پایانی بازی ، ما تیم برنده میدان بودیم اما متاسفانه در آخرین لحظات شرایط طوری شد که یک توپ شانسی دروازه تیممان را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.اما در کل هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

استقبال تماشاگران چطور دیدی؟

با توجه به اینکه اولین سال حضورم در مشهد است به نظرم تماشاگران از تیم به خوبی حمایت می کنند امیدوارم در بازی ها پیش رو هم به ورزشگاه بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند تا ما هم با انگیزه بیشتری برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

به نظرت شروع خوبی داشتید؟

به نظرم ما شروع خوبی داشتیم و بابردی که مقابل ذوب آهن در اولین بازی کسب کردیم فکر می کنم انگیره در تیممان بیشتر شد در بازی دوم هم شرایط خوب بود و تمام تلاشمان را در زمین انجام دادیم و می توانستیم  برنده بازی باشیم اما شرایط آن طور که می خواستیم پیش نرفت و بازی به تساوی کشیده شد.در کل ما تیم خوبی داریم و لیگ را هم با قدرت شروع کردیم مطمئنا اگر به همین صورت ادامه بدهیم می توانیم یکی از تیم های بالای جدول باشیم.





این یعنی هدف گذاری باشگاه بالا نشین شدن است؟

هدف گذاری ما این است که برای قهرمانی بجنگیم هیچ چیزی در فوتبال غیرممکن نیست ما هم آمدیم که تلاش کنیم و بهترین نتایج را کسب کنیم مطمئنا با برنامه هایی که کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته اند و با انجام تمرینات خوب و منظم والبته با همت و تلاش  بچه ها می توانیم به اهدافی که داریم برسیم و نماینده خوبی برای مشهد باشیم.

و امروز باید در خانه به مصاف سایپا بروید؟

بازی سختی پیش رو داریم اما با توجه به اینکه میزبان هستیم می توانیم از این امتیاز به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و برای برد به زمین می رویم.  تمام تلاشمان را انجام می دهیم که در خانه با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

از شرایطت راضی هستی؟

شرایط خودم که خوب است کمی از نظر بدنی عقب بودم که با تمرین خودم را رساندم و کمی هم مشکل داشتم که برطرف شده و الان از شرایطم راضی هستم.

جه مشکلی داشتی؟

یک مصدومیت جزئی داشتم که برطرف شده الان هم شرایط خوبی دارم انشالا که بتوانم برای تیمم بازیکن موثری باشم.

 

 

 

مصاحبه:مرجان رهو