۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

کنعانی زادگان:چشم خوردم

دی اسپورت: مدافع استقلال گفت:  استقلال انتخاب خوبی بود و با قدرت بر می گردم تا آنهایی که از من ایراد می گیرند را جواب محکمی بدهم.
کد خبر: ۴۵۸۰۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، محمد حسین کنعانی زادگان پس از بازی استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت:تا دقیقه 85 خیلی خوب بودیم اما از دقیقه 85 به بعد کل مجموعه تیم بی تجربگی کردیم و باید این امتیازات را می دادیم.نمی دانم پنالتی بود یا نه. آن ور پنالتی را روی کاوه نمی گیرند بعد اینور پنالتی میگیرند.وقتی تیم گل می خورد تیم گل خورده و نه این که دفاع  خراب بوده است. هواداران انتظار دارند این تیم قهرمان بشود. 

وی ادامه داد:من نمی گویم پنالتی نفت اشتباه بود. ولی پنالتی ما را باید می دیدند چون اگر پنالتی ما را گرفته بودند دو هیچ جلو می افتادیم.

مدافع استقلال درباره وضعیت خود بیان داشت:در بازی با استقلال خوزستان دقایق آخر زانویم خالی کرد اما به خاطر هواداران تا آخر ایستادم.الان زانویم سی چهل درصد پارگی دارد ولی باید دکتر نوروزی بیاید و یک ام آر آی جدید بگیریم.

کنعانی درباره این که می گویند قبل از حضور در استقلال آسیب دیده بود بیان داشت: این حرف خنده داری است. شما خودتان عقل تان را قاضی کنید. من هم مثل همه تست پزشکی دادم. فصل قبل هم هم با تیم ملی امید و بزرگسالان و ملوان بازی کردم.من به چشم خوردن اعتقاد دارم و چشم خوردم. استقلال انتخاب خوبی بود و با قدرت بر می گردم تا آنهایی که از من ایراد می گیرند را جواب محکمی بدهم.