۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
مصاف نامدارها در کویر

پیش بازی مس کرمان _ فجر سپاسی

دی اسپورت:در چهارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا دو تیم مس کرمان و فجر سپاسی به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۴۵۹۰۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":از هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت ۱۸ دو تیم مس کرمان و فجر سپاسی در استادیوم شهید باهنر کرمان به مصاف هم می روند.

 

حال بررسی تقابل دو تیم از زوایای مختلف:

 

_ تیم مس کرمان که در این دیدار بعنوان میزبان به میدان می رود به نظر می رسد که از آمادگی و شرایط خوبی برخوردا باشد، مسی ها در تعطیلات پیش فصل اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته اند به علاوه اینکه در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیز عملکرد خوبی داشته اند و توانسته اند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند. در سوی مقابل اما شرایط تیم فجر نسب به مس کاملا متفاوت است، این تیم بدلیل مشکلات زیادی که داشت چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ مدیریتی نتوانست تمرینات خود را به موقع آغاز کند، در فصل نقل و انتقالات نیز اتفاق خاصی برای این تیم رخ نداد جز (امین مشایخ، میلاد احمدیان، میلاد صفایی، مهدی زمان زاده و مجید جلالی فر) که به علت طی کردن دوره خدمت ضرورت به این تیم پیوسته اند فجری ها نتوانسته اند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرند.

 

_ تیم فوتبال مس که در فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود در این فصل نیز به همراه ابراهیم زاده با تجربه و کهنه کار راه صعود را جستجو خواهد کرد تا شاید این آخرین فصل حضور این تیم در این رقابت‌ها باشد و لاله های نارنجی کرمان بار دیگر بتوانند در سطح اول فوتبال ایران حضور یابند. تیم فوتبال فجر سپاسی نیز در فصل گذشته به همراه علی اصغر کلانتری یکی از بخت های صعود به لیگ برتر به حساب می آمد، این تیم که در نیم فصل نخست خوب نتیجه گرفته بود و در رده های اول و دوم جدول رده بندی مسابقات حضور داشت با آغاز نیم فصل دوم بدلیل مشکلات مالی و موانعی که بر سر راهش ایجاد شد نتوانست خود را در جمع مدعیان حفظ کند و در نهایت از صعود به لیگ برتر باز ماند، در فصل جاری نیز مشکلات این تیم همچنان ادامه دارد تا جایی که مسئولان باشگاه شیرازی طی نامه ای به استانداری فارس از کناره گیری تیم خود از رقابت‌ها بدلیل مشکلات مالی خبر داده بودند.

 

_ به نظر می رسد تیم مس کرمان در این دیدار کار سختی مقابل نماینده شیراز نداشته باشد و با توجه به شرایط کاملا متفاوتی که دو تیم دارند بتواند اولین سه امتیاز این فصل خود را در گام نخست دشت کند، اما با تمام این تفاسیر فوتبال نشان داده است که ورزش لحظه هاست و غیر قابل پیش بینی است. شاید این تیم فجر باشد که با امتیاز کرمان را ترک کند و نتیجه به سود این تیم ریشه دار شیرازی رقم بخورد.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی



ترند های روز