۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
سرمربی فولاد یزد در فاصله 24 ساعت مانده به بازی با خیبر

حمید آسیابانپور : برابر خیبر به دنبال سه امتیاز هستیم!

سرمربی جوان و بومی فولادیزد در فاصله کمتر از ٢۴ ساعت مانده به سوت آغاز رقابت های لیگ دسته اول ایران و رویارویی شاگردانش با خیبر خرم آباد با خبرنگار دی اسپورت همکلام شد که در ادامه گزیده هایی از صحبت های او را برای شما می آوریم :
کد خبر: ۴۵۹۳۴

به نام خدا و با عرض سلام و ارادت به هم استانی های عزیز بایستی اشاره کنم هرچند بیش از چهار روز از شروع رسمی تمرینات فولاد یزد نمیگذرد و ما فقط سه جلسه تمرین را پشت سر گذاشته ایم اما هواداران یزدی بدانند ما فقط برای کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز خواهیم جنگید.
خوشبختانه اسکلت اصلی تیم در بیشتر خطوط حفظ شده است و شناخت خوبی هم نسبت به توانایی های تیم خودمان و همچنین خیبر داریم .
سرمربی جوان یزدی ها در مورد نیروهای جدید فولادیزد هم چنین گفت :
برای بالابردن بار تجربی تیم ظرف یکی دو روز گذشته با وحید ارمی مدافع فصل گذشته مس رفسنجان و حسین قهارپور مهاجم مس کرمان به توافق رسیده ایم البته در مرحله تست گیری نیز چند نیروی جوان را شناسایی و به تیم اضافه کرده ایم در مجموع معتقدم در حال حاضر بایستی روی بازی با خیبر تمرکز کنیم و پس از آن فرصت لازم را در اختیار داریم تا بازیکنان دیگری را به مجموعه اضافه کنیم.

حرفهای پایانی آسیابانپور بوی اتحاد و همدلی می داد:
امیدوارم حال که شرایط حضور نماینده استان در لیگ دسته اول فراهم شده است هواداران عزیز ما را تنها نگذارند و با دعای خیر و حمایت های خود باعث دلگرمی بازیکنان و کادرفنی فولاد یزد شوند . به نمایندگی از تمام فولادی ها دست یاری بسوی  پیشکسوتان عزیز ، اصحاب رسانه و مسئولان بزرگوار استان دراز میکنم . بی شک با اتحاد و همدلی بسیاری از کمبودها جبران خواهد شد.