۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
در گفت و گو با دی اسپورت:

کریمی:اراده تیم بر نتیجه گرفتن در دیدار با راه آهن است

دی اسپورت:سنگربان تیم فوتبال گل گهر سیرجان شرایط این تیم را مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که در دیدار با راه آهن بتوانند با کسب سه امتیاز میدان مسابقه را ترک کنند.
کد خبر: ۴۶۰۹۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":پرویز کریمی دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط این تیم و دیدار با تیم راه آهن گفت:شرایط تیم بعد از پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی خوب است و تمام نفرات تقریبا به مرز آمادگی کامل رسیده اند و در ادامه و در جریان مسابقات نیز انشاالله به هماهنگی بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

 

وی در مورد روند تمرینات تیمش پیش از دیدار با تیم راه آهن اذعان کرد:تمام بازیکنان تیم با انگیزه و انرژی بالا در تمرینات حضور داشتند و با تلاش مضاعف به تمرین می پرداختند و بی صبرانه منتظر شروع رقابت‌ها هستیم.

 

سنگربان آبی پوشان سیرجانی در رابطه با پیش بینی اش از دیدار با راه آهن اظهار داشت:فوتبال بازی قابل پیش بینی نیست اما چیزی که قابل پیش بینی است اراده تیم ما برای نتیجه گیری و کسب سه امتیاز مقابل تیم راه آهن است.

 

کریمی در پایان در مورد تغییراتی که در ترکیب تیم گل گهر در فصل جاری بوجود آمده است و همچنین میزان هماهنگی بازیکنان این تیم با یکدیگر خاطر نشان کرد:قطعا زمان کمک خواهد کرد که بازیکنان تیم به هماهنگی لازم با یکدیگر دست پیدا کنند و با گذشت هر بازی این روند نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی